English

مدیر امور آبفا سوادکوه خبر داد؛

بهره مندی ۱۲۰۰ خانوار روستایی سوادکوه از آب شرب سالم و بهداشتی در آینده ای نزدیک

مدیر امور آبفا سوادکوه گفت: به زودی ۱۲۰۰خانوار در۶ روستای شهرستان سوادکوه با بهره برداری از ۵ پروژه آبرسانی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

بهره مندی ۱۲۰۰ خانوار روستایی سوادکوه از آب شرب سالم و بهداشتی در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدرضا اسماعیلی افرا با اشاره به طرحهای آبرسانی در دست اجرا اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستای کمر پشت با احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال با صرف ۵.۲ میلیارد تومان اعتبار انجام شده و آماده افتتاح است که پس از بهره برداری ۳۰۰ خانوار این روستا از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی درباره مجتمع آبرسانی جمشید آباد- کارسالار ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه دو باب مخزن ذخیره به حجم ۳۰۰ متر مکعب احداث و ۳ کیلومتر خط انتقال و ۲۰ متر مکعب مخزن جمع کننده ایستگاه پمپاژ با ۵ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

مدیر امور آبفا سوادکوه افزود: برای اتمام این پروژه، طرح برق رسانی با تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار باقی مانده که پس از پایان کارهای اجرایی، اهالی دو روستا با ۳۵۰ خانوار از نعمت از آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی از اجرای ۳ پروژه آبرسانی پالند- تیلم و پندرم نیز خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه ها ۳ باب مخزن ذخیره به حجم ۴۰۰ متر مکعب، ۸ باب مخزن جمع کننده ایستگاه پمپاژ به حجم ۸۰ متر مکعب و نیز ۱۰ کیلومتر خط انتقال انجام شده است.

اسماعیلی افرا گفت: برای این پروژه ها در فاز اول ۳۱ میلیارد تومان هزینه شده و اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال و برق رسانی با تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار باقی مانده که پس از اتمام و بهره برداری، اهالی ۳ روستا با ۴۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار بهره مند می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه