English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان اعلام کرد:

باید با همکاری و کمک مسئولان استان سهم اعتبارات عمرانی در حوزه تامین آب شرب افزایش یابد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان اعلام کرد :با توجه به مشکلات اعتباری طرح‌های تامین آب، می‌بایست با همکاری و کمک مسئولان استان سهم اعتبارات عمرانی در حوزه تامین آب شرب در لوایح قانونی بودجه سالیانه افزایش یابد.

باید با همکاری و کمک مسئولان استان سهم اعتبارات عمرانی در حوزه تامین آب شرب افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، مشارکت 3 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در طرح‌های آبرسانی استان گلستان انجام شده است .

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: در سال‌های اخیر، تامین منابع بخشی از طرح‌های مهم عمرانی از جمله آبرسانی در استان، از محل سایر منابع و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شده است.

علی نظری افزود: با شروع روند کاهشی اعتبارات عمرانی از سال 93 تا کنون، استفاده از سایر منابع اعتباری و سرمایه‌گذاری در حوزه تامین آب شرب در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای گلستان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در این راستا بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در قالب سه پروژه اجرای خطوط انتقال آب از سد نرماب به شهرهای گنبد و مینودشت، اجرای تصفیه‌خانه سدنرماب برای تامین آب شرب شهرها و روستاهای شرق استان و اجرای تصفیه‌خانه آب شرب گرگان در حال اجرا و یا طی کردن مراحل عقد قرارداد است.

نظری ادامه داد: تامین اعتبار این طرح‌ها از محل ماده 56 و BOT (خرید تضمینی) است که با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها بیش از 30 درصد جمعیت استان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان تصریح کرد: با توجه به مشکلات اعتباری طرح‌های تامین آب، می‌بایست با همکاری و کمک مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سهم اعتبارات عمرانی در حوزه تامین آب شرب در لوایح قانونی بودجه سالیانه افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی