English

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران:

۵۰ کیلومتر خط انتقال در منطقه چپکرود جویبار احداث شد

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران از احداث 50 کیلومتر خط انتقال 350 میلی متری در منطقه چپکرود جویبار برای تقویت فشار آب شرب مشترکین و گذر از تنش آبی خبر داد.

50 کیلومتر خط انتقال در منطقه چپکرود جویبار احداث شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حمیدرضا خدابخش پور در این باره اظهار داشت: با اتمام این طرح 3 هزار مشترک از آب شرب کافی در فصل تابستان و پیک مصرف بهره مند می شوند.

وی به اجرای طرح اصلاح خطوط انتقال آب به طول 26 کیلومتر در مجتمع آبرسانی فرح آباد ساری اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 24 کیلومتر از این طرح اجرایی شد که با اتمام آن بر توان تأمین آب شرب ساکنان  7 روستا تحت پوشش این مجتمع افزوده می شود.  

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران با بیان اینکه در منطقه دودانگه شهرستان ساری نیز عملیات اصلاح خطوط انتقال آب از شیرین رود با هدف آبرسانی به 7 روستای این منطقه در حال اجرا است، تصریح کرد: پیش بینی می شود 1300 مشترک از این طرح برخوردار شوند.

وی اجرای عملیات لوله گذاری در منطقه پل سرا از توابع شهرستان تنکابن به طول 2500 متر، شکستگی خط انتقال 400 میلی متری چشمه گردوگ و ایستگاه سنگ تجن، تعویض پمپ چاه 8-5 مجتمع آبرسانی شهید اسفندیاری نکا با آبدهی25 لیتر در ثانیه و لوله گذاری به طول15 هزار متر با بهره مندی 8 هزار مشترک در مجتمع آبرسانی منصور کنده بابل را از دیگر طرح‌های آبرسانی در حال اجرا برای گذر از تنش آبی 1400 عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی