English

شکر عبدی:

طرح آبرسانی به روستاهای خلخال شتاب می گیرد

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از سرعت گرفتن اجرای طرح‌های آبرسانی در روستاهای شهرستان خلخال خبر داد.

طرح آبرسانی به روستاهای خلخال شتاب می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شکر عبدی ، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طرح‌های آبرسانی با همکاری آب و فاضلاب استان و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران در خلخال شتاب می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین اولویت سپاه ارائه خدمات به مردم است، گفت: در ۵۰ روستای شهرستان خلخال بیش از ۳۰ طرح آبرسانی و ساخت خانه محروم در حال اجرا است.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های آبرسانی بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال، گفت: احداث و بازسازی منبع‌های آب در روستاها، حفر چاه، کول‌گذاری قنات، احداث خط انتقال، شبکه‌گذاری داخل روستا و بازسازی چشمه‌ها در دستور کار قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قرار گرفته و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان این طرح‌ها به صورت مشارکتی اجرا می‌شود.

عبدی با اشاره به اینکه آب، آبادانی را به روستاها هدیه خواهد کرد، گفت: نظارت جدی بر تمام طرح‌های آبرسانی در روستاها در کل استان در دستور کار قرار گرفته و بازدیدهای ستادی از این طرح‌ها، موجب تسریع در پروژه ها خواهد شد.

گفتنی است، سال جاری بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار از سوی قرارگاه امام حسن‌مجتبی (ع) برای طرح‌های آبرسانی خلخال هزینه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه