English

حسن بهرام نیا در نشست مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان:

۹ تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی استان امضا شده است

استاندار ایلام گفت: هر جایی با تفکر بسیجی و انقلابی و روحیه جهادی ورود پیدا کردیم به همان نسبت موفق شده ایم، همه ادارات موظف به همکاری با بسیج سازندگی هستند.

۹ تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی استان امضا شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا عصر امروز در نشست مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شد، با تبریک این روز به جهادگران عرصه کار و تلاش گفت: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در راستای تقویت بنیه های نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مناطق محروم سر از پا نمی شناسند.

استاندار ایلام ادامه داد: ما به نیروهای جهادگر غبطه می خوریم که در دورافتاده ترین نقاط کشور و خارج از قید پست و مقام در راستای خدمت به محرومین عرق می ریزند و خاضعانه به مردم خدمت می کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد، افزود: به زعم بنده ماهیت تشکیل بسیج سازندگی به عملکرد جهاد سازندگی بر می گردد که در ابتدای انقلاب اسلامی ساختار آن برگرفته از نیروهای انقلابی و متدین با روحیه جهادی بوده است.

وی در ادامه گفت: امروز دو دهه عملکرد موفق بسیج سازندگی گویای فلسفه تشکیل این سازمان مقدس است و هر جایی با تفکر بسیجی و انقلابی و روحیه جهادی ورود پیدا کردیم به همان نسبت موفق شده ایم.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه نیروهای مومن، انقلابی و جهادی به صورت جهادگونه به هر وظیفه‌ای که به آنها محول شده پای کار بوده‌اند، افزود: آنچه در دفاع مقدس جنگ را در برابر ۶۴ کشور جهان به پیروزی رساند چیزی جز اتکال به خداوند و داشتن روحیه بسیجی و جهادی نبود.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای بسیجی با روحیه جهادی موتور جنگ را به حرکت درآورده و مدیریت می کردند، تصریح نمود: روحیه جهادی و تفکر بسیجی می تواند پایه‌های استوار نظام و انقلاب اسلامی را تقویت و مستجکم کند.

وی افزود: و امروز در همه حوزه‌ها، در حوادث مترقبه و غیرمترقبه و بطور کلی هر جایی که نیاز به کمک و امدادرسانی بوده است یک پای ثابت و تاثیرگذار در این برنامه ها بسیج سازندگی بوده است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم برای پیشرفت و توسعه کشور به ویژه در دولتی که همه شما جهادگران از بانیان آن بوده اید، از زحمات شما تقدیر و از این ظرفیت عظیم در راستای خدمت به مردم و محرومین استفاده و حمایت شود.

بهرام‌نیا حوزه عمرانی استان را نیازمند کمک بسیج سازندگی دانست و گفت: ۵۰۷ میلیارد تومان در این دولت برای آبرسانی به روستاهای محروم استان توسط بسیج سازندگی و با کمترن قیمت در حال اجرا است.

استاندار ایلام در پایان با بیان اینکه ۹ تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی استان امضا شده است، خاطرنشان کرد: وجود بیش از یک هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در استان ظرفیت بزرگی است که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه استان و محرومیت زدایی استفاده کرد.

وی افزود: به تمام ادارات ابلاغ شده است که از ظرفیت بسیج در تمام حوزه ها استفاده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه