English

فرماندار همدان:

دهیاران، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و دستگاه ورزش و جوانان از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده کنند

فرماندار همدان با اشاره به اهمییت ظرفیتی که در بسیج سازندگی وجود دارد و مشکلاتی که در عرصه معدن حاکم است، عنوان کرد: ضروری است با اصلاح ساختار مدیریتی و ورود بسیج سازندگی به این عرصه مشکلات موجود در بهره برداری از معادن نیز برطرف شود.

دهیاران، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و دستگاه ورزش و جوانان از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  محمدعلی محمدی، فرماندار همدان در نشست هم افزایی دستگاه‌های اجرایی شهرستان همدان با سازمان بسیج سازندگی ضمن اشاره به اهمییت ظرفیتی که در بسیج سازندگی وجود دارد و مشکلاتی که در عرصه معدن حاکم است، عنوان کرد: ضروری است با اصلاح ساختار مدیریتی و ورود بسیج سازندگی به این عرصه مشکلات موجود در بهره برداری از معادن نیز برطرف شود.

وی به توان تخصصی و ظرفیت بی بدیل گروه های جهادی در عرصه های مختلف، افزود: دهیاران، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و دستگاه ورزش و جوانان به خوبی می توانند از ظرفیت بسیج سازندگی در اجرای بسیاری از طرح های عمرانی، خدماتی و اقتصادی استفاده کنند که البته همراهی و هماهنگی بخشداران در این زمینه بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: در راستای بهره برداری از معادن، مشکلات و نارضایتی هایی از فعالیت برخی دستگاه اجرایی مربوطه در استان وجود دارد که ضروری است با اصلاح ساختار مدیریتی و ورود  به این عرصه مشکلات موجود در بهره برداری از معادن نیز برطرف شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان نیز دراین جلسه گفت: هزار و ۷۷۵ گروه جهادی در استان سازماندهی شده که ۲۹۰ گروه از این تعداد در شهرستان همدان فعالیت دارند.

سرهنگ «علی قره باغی» با اشاره به ظرفیت گروه های جهادی برای خدمت رسانی به مردم، اظهار داشت: هزار و ۴۰۰ طرح در طول ۲ سال گذشته با ۹۰ میلیارد تومان اعتبار و با استفاده از ظرفیت چشمگیر بسیج سازندگی در استان همدان انجام شده است.

به گفته وی، هدف بسیج سازندگی گرفتن طرح از دستگاه های اجرایی نیست بلکه تسهیل خدمت رسانی به مردم و انجام امور مورد نیاز و ماموریت ها با بهترین کیفیت، کمترین هزینه و البته در زمان پیش بینی شده است.​

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه نهادهای انقلابی با پشتوانه مردمی و انگیزه های معنوی همواره منشا خدمت و اثرگذاری هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت عظیم بسیج سازندگی برای انجام ماموریت‌ها و خدمت رسانی بهینه به مردم استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه