English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد:

کشف ۴۰ هزار نخ انواع کالای دخانی و هزار پاکت تنباکو قاچاق در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 40 هزار نخ انواع کالای دخانی و هزار پاکت تنباکو قاچاق به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

کشف 40 هزار نخ انواع کالای دخانی و هزار پاکت تنباکو قاچاق در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محمد محمدپور اظهار داشت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و احتکار کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات همه جانبه از وجود انبار کالای قاچاق در سطح شهرستان بابل مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از شناسایی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار، 40 هزار نخ انواع کالای دخانی و هزار پاکت تنباکو قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان دو میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پرونده به مرجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود، افزود: شهروندان عزیز باید برای کمک به اقتصاد کشور و برخورد ویژه با سودجویان که فقط منفعت خود را مدنظر دارند، در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه