English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف هزار و ۸۴۱ تن نهاده های دامی در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف هزار و 841 تن انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع در ساری خبر داد.

کشف هزار و 841 تن نهاده های دامی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و عرضه انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع توسط افرادی سودجو در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان متهمان که اقدام به دپوی غیرمجاز انواع نهاده های دامی در یک مرکز توزیع خوراک دام در این شهرستان می کردند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی، مأموران با همکاری کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهمان هزار و 841 تن انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

وی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 15 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرزایی در خاتمه با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی، از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه