English

مدیرکل کمیته امداد مازندران؛

خودکفایی مددجویان از جمله برنامه های کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد مازندران در حاشیه مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در شهرستان نور گفت: رفع مشکلات نیازمندان و خودکفایی آنان از جمله برنامه های این نهاد است.

خودکفایی مددجویان از جمله برنامه های کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: در سالجاری 11 هزار و 200 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت با اعتبار 440 میلیارد تومان ایجاد شد.

وی ادامه داد: به منظور پایدارسازی مشاغل به متقاضیان طرح اشتغال آموزش های مهارتی ارائه و طرح ها به مدت پنج سال مورد نظارت قرار می گیرند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: 80 هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد در بخش های مختلف در بخش های عمرانی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و... بهره مند هستند.

وی با اشاره به اهداء جهیزیه به نوعروسان بیان داشت: سه مرحله رزمایش اهدا جهیزیه انجام شد و تا پایان امسال هم 670 سری جهیزیه توزیع می شود.

حجت الاسلام عالیشاه بیان داشت: خیران در بخش اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت همکاری خوبی با این نهاد داشتند.

وی به مهمترین برنامه های سالجاری برای مددجویان اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه ها شامل راه اندازی سامانه امداد هوشمند، پرداخت صدقه از طریق بارکد Qr و سامانه نظام پیشنهادات بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به ایجاد و تأمین مسکن برای نیازمندان اشاره کرد و افزود: هزار و 300 واحد مسکن مددجویی در استان در حال ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: خیران در راستای کمک به نیازمندان یاریگر این نهاد هستند و همه باید با همدلی و وفاق در رفع آلام نیازمندان گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه