English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

حضور ۴۳ طرح مددجویی در سومین نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع خوداشتغالی در اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از حضور ۴۳ طرح مددجویی در سومین نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع خوداشتغالی دراصفهان خبر داد.

حضور ۴۳ طرح مددجویی در سومین نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع خوداشتغالی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی گفت: مددجویان استان اصفهان از مشارکت‌کنندگان و کسب‌وکارهای حاضر در سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع خوداشتغالی و هنرهای سنتی اصفهان هستند.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در روزهای ۲۴ تا ۲۷ اسفندماه، بیان داشت: با همراهی شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، حضور ۴۳ طرح مددجویی در سومین نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع خوداشتغالی فراهم شده است.

رضایی با بیان اینکه حضور در این نمایشگاه با هدف تقویت کسب درآمد و شناخت شرایط بازار برای مددجویان شکل گرفته، ادامه داد: مددجویان با معرفی کسب و کار خود در حوزه های صنایع دستی، پوشاک، مصنوعات آشپزخانه، کیف و کفش چرم و صنایع غذایی در کنار دیگر کسب و کارهای حرفه ای بین ۱۰ استان حاضر در نمایشگاه، تجارب و مشتریان زیادی کسب خواهند کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان افزود: همشهریان عزیز برای بازدید از این نمایشگاه و حمایت از طرح های اشتغال مددجویان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ روزهای ۲۴ تا ۲۷ اسفندماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه