English

هادی آریان نژاد:

پرداخت ۴۵۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گناباد

رییس کمیته امداد گناباد بیان کرد: ۸۶ درصد از مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ (مخصوص نهادهای حمایتی) گناباد در سال جاری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان جذب شده است.

پرداخت ۴۵۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی آریان نژاد رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد در خبری اعلام کرد: پرداخت ۳۰۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب ۴۵۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی و کارگشایی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت پوشش این نهاد انجام شده است.

آریان نژاد این خبر را به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد و گفت : از این میزان ۲۱۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۱۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغالزایی و ۲۴۰ فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ ۱۴۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد گناباد در ادامه اضافه کرد: ۸۶ درصد از مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ (مخصوص نهادهای حمایتی) گناباد در سال جاری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان جذب شده است و ۳۰۰ نفر از جوانان جویای کار زیرپوشش این نهاد متقاضی ایجاد اشتغال هستند و طرحهای خود را ارایه کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: در صورت افزایش اعتبارات اشتغالزایی، امکان جذب و پرداخت مقادیر بیشتر تسهیلات و ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر برای افراد زیرپوشش این نهاد وجود دارد.

آریان نژاد تاکید کرد: با توجه به اهمیت مسکن و محرومیت زدایی از ابتدای امسال تعداد ۱۰۶ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد احداث و به بهره برداری رسید و تعداد ۱۱۰ منزل مددجو نیز بازسازی شده است.

رییس کمیته امداد گناباد در ادامه اطلاع داد:۱۴۷ هزار نفر از مددجویان و خانواده های  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت خیران اطعام و افطار گشایی شده اند.

وی افزود: در هفته احسان و نیکوکاری سال گذشته خیران و مردم نوع دوست گنابادی ۸۵ میلیارد ریال به مستمندان و خانواده های نیازمند تحت پوشش این نهاد کمک کردند و از ابتدای هفته نیکوکاری امسال تاکنون ۹۵ میلیارد ریال جذب و بین نیازمندان و ایتام کمک شده است.

رییس کمیته امداد گناباد یادآور شد: زیرساختهای لازم برای هوشمند سازی ارایه خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان زیر پوشش ایجاد شده و همه این فعالیتها در بستر اینترنت و فضای الکترونیک با کیفیت و اثربخشی بیشتری انجام می شود.

آرین نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: از مجموع چهارهزار و ۳۸۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد چهار هزار و ۳۰۰ خانوار زیر پوشش دائم و بقیه به طور موقت زیرپوشش موقتی این مجموعه قرار گرفتند که تمامی این افراد باید در این سامانه ثبت نام شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی