English

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر:

رسانه ها امید آفرینی در جامعه را الویت قرار دهند

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: رسانه ها باید به تببین فرمایشات مقام معظم رهبری بپردازند و در وضعیت سخت اقتصادی امیدو آفرینی در جامعه را در الویت قرار دهند.

رسانه ها امید آفرینی در جامعه را الویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سرهنگ حسین جناسمی در نشست با جمعی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران اظهار داشت: با توجه به شرایط کاری که خبرنگاران دارند لذا حمایت همه جانبه از خبرنگاران باید در الویت خانه مطبوعات باشد و دغدغه خبرنگاران را بشنود و در رفع آن تلاش کند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه باید در مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم گام اساسی بردارند و از مسئولین بخواهند تا برای رفع مشکلات مردمی تلاش کنند.

جناسمی اظهار داشت: رسانه ها باید دردل مردم را بیان کنند و مدیران باید پاسخگو باشند زیرا یک مدیر در ابتدا باید خود را نوکر و خادم مردم بداند.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر تاکید کرد: سپاه شهرستان نوشهر این آمادگی را دارد با مشارکت خانه مطبوعات ، بسیج رسانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در 200 پایگاه مقاومتی که داریم کلاس های آموزش خبرنگاری برای علاقمندان به این حرفه برگزار کند.

جناسمی اذعان داشت: مرحله دوم رزمایش مومنانه در سه گام عید قربان تا غدیر ، دهه اول محرم و اربعیت تا رحلت پیامبر برگزار می شود.

وی گفت: در بحران کرونا در کنار مردم بودیم و همچنان هستیم در چند روز گذشته 3500 ماسک رایگان در سطح نوشهر توزیع شد و 30 درصد تولید ماسک را فعال کردیم و رزمایش پدافند زیستی نیز در نوشهر در حال برگزاری می باشد.

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران نیز در این جلسه به تشریح فعالیت های این خانه پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی