English

معاون رئیس جمهور خبر داد:

ضرورت تقویت جاذبه های مازندران در بخش دانش بنیان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت : با تقویت جاذبه های مازندران دربخش دانش بنیان، تمهیدات نیروی انسانی پایدار را فراهم کنیم.

ضرورت تقویت جاذبه های مازندران در بخش دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سورنا ستاری در بازدید ازمرکز رشد واحدهای فناور شهرستان نوشهر اظهار داشت: با وجود ظرفیت انسانی، طبیعی و جاذبه گردشگری مازندران، ضرورت دارد بتوانیم جاذبه های ذاتی استان را دربخش دانش بنیان به گونه ای تقویت کنیم که نیروی انسانی در استان پایدار بماند.

وی با ابراز امیدواری از دستاورد سفر به مازندران ، آمادگی خود را برای توسعه مراکز رشد ونوآوری وتوسعه پارک علم وفناوری استان اعلام کرد.

ستاری درباره شاخص رتبه جهانی امسال هم گفت: عمده شاخص نوآوری به شرایط عمومی واقتصادی کشور باز می گردد که امسال این شاخص 4 رتبه بهبود یافت وبا اتفاقهایی که در اقتصاد می افتد در چهارماهه اول در اقتصاد دانش بنیان بهبود از لحاظ تعداد شرکتها ومیزان فروش شرکتها واضح و مشهود است در حالیکه از ابتدای این دولت به لحاظ شرایط نامساعد حدود 60 رتبه کاهش داشتیم.

وی به فضای نامناسب توسعه فضای فیزیکی مرکز نوشهر اشاره کرد وافزود : در این خصوص با نماینده واستاندارمازندران تصمیم گیری خوبی خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه