English

مدیرکل هواشناسی مازندران خبر داد:

نفوذ سامانه بارشی و سرد در مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت : با ورود نفوذ سامانه بارشی و سرد در استان مازندران شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات هستیم.

نفوذ سامانه بارشی و سرد  در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سیدمحمدرضا رضوی اظهار داشت : سردترین نقطه استان مازندران بلده با 6 درجه زیر صفر و سیاه بیشه با کمینه دمای منفی درجه است و دمای هوای صبحگاهی در رامسر ۵، نوشهر ۴.۸، بابلسر ۵.۶، قائمشهر ۳.۸، ساری ۳.۴ درجه سانتیگراد می باشد.

وی ادامه داد: همچنین در کیاسر دمای منفی ۳.۵، دشت ناز ۴.۴، گلوگاه ۳.۹، بندر امیرآباد ۴، آمل ۴.۸، کجور منفی ۴.۴، پس سفید صفر و آلاشت منفی ۴.۸ درجه ثبت شده است.

رضوی  با بیان اینکه بارش باران در مناطق جلگه‌ای و برف در ارتفاعات استان تا بعدازظهر امروز ادامه دارد بیان داشت: در این مدت دمای هوای استان ۳ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: عصر امروز به تدریج از میزان بارش‌ها در مازندران کاسته و آسمان روز یکشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران اذعان داشت:  با فعالیت سامانه بارشی دیروز تاکنون در مازندران بیشترین میزان بارش باران در نوشهر به میزان 28 میلی متر و برف در کندوان 20 سانتی متر گزارش شد.

رضوی از شهروندان و رانندگان خواست تا عصر امروز علاوه بر پرهیز از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی، در صورت لزوم تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه