English

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها:

فرودگاه رامسر مقصد پروازهای خارجی می شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: فرودگاه رامسر مقصد اصلی پروازهای داخلی و خارجی بوده و ۷۰ درصد پروازهای کشور در آن برقرار می شود.

فرودگاه رامسر مقصد پروازهای خارجی می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سیاوش امیر مکری در آئین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر اظهار داشت:  فرودگاه رامسر دارای ۵۳ سال قدمت است و امروز بزرگترین پروژه در آن بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: باند جدید فرودگاه رامسر به مساحت یک و نیم هکتار، دارای موج شکن با باند بتنی با عرض ۷۰ متر، دو دهنه پل به طول ۲۱۰ متر، تاکسی وی به مساحت ۱۱ هزار و ۶۰۰ متر مربع، چراغ روشنایی و غیره است و امکان پذیرش هواپیماهای باریک پیکر با ظرفیت ۱۵۰ مسافر را دارد.

امیر مکری بیان داشت: با توجه به مصوبه دولت در خصوص ایجاد مناطق آزاد در کشور، نقش فرودگاه رامسر به عنوان زیرساخت گردشگری در تمامی حوزه‌ها در سطوح بین المللی و داخلی و در اقتصاد و فرهنگ منطقه حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور تصریح کرد : با استفاده از ظرفیت گردشگری تاکنون به مسیرهای اصفهان، اهواز، شیراز، تبریز و کیش و پروازی خارجی به مقاصد آستراخان، دوحه، نجف و.. فراهم شده است.

وی گفت: در فرودگاه رامسر ۱۶ ایرلاین با ناوگان مجهز امکان پرواز دارند و بیش از ۷۰ درصد پروازهای کشور در فرودگاه رامسر برقرار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه