English

استاندار مازندران:

توسعه فضاهای فرودگاهی از اولویت ها توسعه ای مازندران است

استاندار مازندران گفت: توسعه فضاهای فرودگاهی از اولویت ها توسعه ای مازندران است و مردم از توسعه اینچنینی خوشحال و خرسند خواهند شد.

توسعه فضاهای فرودگاهی از اولویت ها توسعه ای مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در مراسم بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر اظهار داشت: این اقدام خوب اتفاقی نبوده و بر اساس مطالعات انجام شده و نشانگر توجه نظام و دولت به توسعه رامسر است.

وی ادامه داد: بدون شک در پی توسعه باند و فراهم شدن زمینه برای نشستن هواپیما های بزرگ تر و جلب و جذب سرمایه گذار و گردشگر، مردم نیز خوشحال و خرسند می شوند و خوشحالی مردم ما را هم خرسند می کند.

حسین زادگان تصریح کرد : رامسر قطب گردشگری کشور است و بهمین دلیل با توجه دولت، حمایت وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های استانی و شهرستانی و مردمی این اتفاق مهم رقم خورده است.

استاندار مازندران بیان داشت: توسعه زیر ساخت ها و ساختارها موجب رونق و پیشرفت در سایر بخش ها بویژه گردشگری و  اقتصادی می گردد.

وی تاکید کرد: مازندران خدمات ملی را با امکانات محلی ارائه می دهد ولی در پروژه توسعه فرودگاه رامسر امکانات ملی تجهیز شده است که این مهم مرهون‌ توجه دولت و پیگیری ها و حمایت های وزیر راه و شهرسازی می باشد.

استاندار مازندرا بیان داشت: در حوزه محورهای مواصلاتی در استان  اتفاقات خوبی صورت گرفته است و به نوعی ۶۰ درصد از پروژه های راه و شهرسازی مازندران در این دوره  محقق شده است.

حسین زادگان اظهار داشت : پروژه محور تنکابن به  الموت قزوین نیاز به بیش از ۲  هزار میلیارد تومان اعتبار  دارد که با پیگیری های صورت گرفته و رفع موانع و ورود بخش خصوصی در آینده شاهد افتتاح این پروژه مهم  می باشیم و پروژه ی کریدور شرق به غرب مازندران نیز به عنوان یک اولویت با حمایت های وزیر راه و شهرسازی در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

استاندار مازندران گفت: روحیه مطالبه گری در مردم، موجب توسعه و پیشرفت استان می گردد لذا پرداختن به متن واقعی مطالبات موجب تحرک مدیران و دستگاه های اجرایی نیز می شود و تنها در سایه وحدت و همدلی می توان به اعتلا و شکوفایی مازندران امید داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه