English

منتخب مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس :

توسعه استان مازندران مشروط به توسعه زیر ساخت‌ها است

منتخب مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس گفت: توسعه استان مازندران مشروط به توسعه زیر ساخت‌ها است از این رو تکمیل باند و تجهیز ناوبری، توسعه ترمینال و احداث کمربندی در اولویت قرار گیرد.

توسعه استان مازندران مشروط به توسعه زیر ساخت‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، شمس الدین حسینی در مراسم بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر اظهار داشت :  ۱۱ سال پیش با مشقت در فرصت تاریخی موفق شدیم بر محدوده جغرافیایی ویلاهای ریاست جمهوری که در طول باند وجود داشت، کم کنیم و در سال‌های گذشته پروژه فرودگاه رامسر پیشرفت خوبی داشت اما از سال ۹۳ پروژه تعطیل شده بود.

وی ادامه داد : با آمدن محمد اسلامی به وزارت راه و شهرسازی این وزارتخانه وزارت کار و راه شد و با تجربه خوب ایشان و همت عالی بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر میسر شد.

حسینی تصریح کرد : دریای مازندران نعمت بزرگی است و با استفاده از پتانسیل‌های آن از ظرفیت دیگر کشورها در بخش اقتصادی استفاده کنیم.

منتخب مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از کوه البرز عبور و از ظرفیت استان‌های البرز قزوین استفاده کنیم و متناسب با پتانسیل گردشگری و با توسعه ظرفیت ناوبری از این پتانسیل بیشتر استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه