English

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

مازندران بیشترین تردد سالانه در کشور را دارد

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: مازندران از جمله استان‌هایی است که به دلیل نزدیکی به مرکز بیشترین تردد سالانه در آن انجام می‌شود.

مازندران  بیشترین تردد سالانه در کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار سید محمود میرفیضی سطح راه‌های برفگیر و کوهستانی استان مازندران را سه هزار کیلومتر اعلام کرد و افزود: همچنین ۷۰۰ کیلومتر با ۱۳ گردنه کوهستانی در مازندران وجود دارد که باید نسبت به تامین ایمنی در آن اقدام کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و همراهی و قانونمداری مردم شاهد کاهش تصادفات در استان هستیم و در طرح رزمایش زمستانه بیش از ۲ هزار نیرو به مسافران و هم استانی‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

میرفیضی افزود: همچنین ۶۴۴ دستگاه تاسیسات راهداری، خودرو‌ها و آمبولانس در طرح زمستانه به کار گیری می‌شود و ۱۲۰ پایگاه در این طرح به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی امدادرسانی هوایی از طریق هلال احمر و اورژانس را از دیگر بخش‌های طرح رزمایش زمستانه اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم تا در زمستان خدمات مناسبی به مسافران و هم استانی‌ها ارائه دهیم.

میرفیضی بیان داشت: در طول سال از جمله پایان هفته شاهد افزایش سفر‌ها به مازندران هستیم و مازندران هم مقصد و هم معبر گردشگری به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در سال ۸۴ در کشور ۲۸ هزار نفر براثر تصادف جان باختند و این میزان در حال حاضر به ۱۶ هزار نفر کاهش یافته است و این درحالی است که ۱۵۶ درصد به شمار خودروها، ۱۵۴ درصد به شمار موتورسیکلت‌ها و ۱۱۸ درصد بر شمار رانندگان افزوده شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۹ نفر براثر تصادفات فوت می‌شوند و این میزان در استان مازندران دو نفر کمتر است گفت: باید همه سازمان‌ها از ظرفیت‌های خود برای کاهش حوادث بهره گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه