English

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف و ضبط ۷۲ تن چوب قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در شش ماه سالجاری 72 تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان در استان مازندران کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط ۷۲ تن چوب قاچاق در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار محمود میرفیضی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در شش ماه نخست سالجاری  هزار و ۷۰۶ مورد جرائم سایبری در مازندران به وقوع پیوسته که ۷۵ درصد آن برداشت از حساب‌های مردم بوده است.

 وی ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی چادر امدادی، ارائه خدمات سرپایی به بیماران، مشاوره خانواده، دیدار مردمی، برپایی مانور‌های شهری و اجرای طرح مردم یاری در مازندران برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر روزمندی و هوشمند شدن پلیس در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری تصریح کرد: پلیس همیشه به دنبال آن بوده که نقشی در تحولات اخیر داشته باشد و تشکیل پلیس فتا ازجمله نیازهایی بود که محقق شد.

میرفیضی همچنین تشکیل پلیس امنیت اقتصادی را از دیگر نیازمندی ها برشمرد و گفت: پلیس مبتنی بر پژوهش محوری است و سعی شده به فناوری های روز برای ارتقای خدمات دهی به شهروندان دست یابیم.

وی استفاده از دوربین البسه و افزایش تعامل با دستگاه قضایی را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: هوشمندسازی، استفاده از فناوری و کشف جرایم سه رکن اساسی در ماموریت های پلیس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه