English

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

میوه فروشی سیار، شیوه سارقان اینترنتی در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ۹ سارق اینترنتی که در قالب فروشنده دوره گرد میوه اقدام به برداشت غیرمجاز حساب‌های بانکی مشتری‌ها می‌کردند در مازندران دستگیر شدند.

میوه فروشی سیار، شیوه سارقان اینترنتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: با توجه به شکایت ۲۵ شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به پلیس فتا ،با تحقیقات کارشناسان پلیس فتا از مال باختگان مشخص شد ، اطلاعات حساب بانکی مال باختگان در محدوده شهرستان عباس آباد و از طریق یک فروشنده موز که با یک دستگاه وانت نیسان به صورت سیار فعالیت داشته به سرقت رفته است.

وی در ادامه  به شناسایی باند دیگر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مال باختگان از طریق یک دستگاه کارت خوان فروشگاهی در استان تهران اشاره کرد و افزود: ۳ متهم شامل یک زن و ۲ مرد در این رابطه شناسایی و در یکی از شهرستان‌های مرکزی استان دستگیر شدند.

میرفیضی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند، اما با توجه به شواهد و قرائن در خصوص چگونگی دسترسی به اطلاعات حساب مال باختگان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس اظهار داشتند با همکاری فردی دیگر در یکی از استان‌های جنوب شرق کشور در پوشش فروشنده دوره گرد میوه با استفاده از دستگاه اسکیمر و کپی کارت اعتباری مشتریان، اطلاعات حساب بانکی آنان را سرقت می‌کردند.

میرفیضی گفت: این افراد پس از سرقت اطلاعات حساب بانکی مال باختگان با همکاری ۲ زن از طلافروشی‌های سطح شهر تهران و کرج اقدام به خرید طلا می‌کردند که همه اعضای باند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند مرحله عملیات دستگیر شدند.

وی از کشف ۸ هزار عدد سیم کارت تلفن همراه یک دستگاه اسکیمر و ۲۰۰ فقره کارت عابر بانک متعلق به افراد مختلف خبر داد و افزود: اعضای این باند شامل ۳ زن و ۳ مرد تاکنون به سرقت ۶ میلیارد ریال وجه نقد از حساب بانکی مال باختگان اقرار کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه