English

فرمانده انتظامی استان مازندران؛

اهمیت تعامل دو سویه مردم با پلیس در ایجاد امنیت پایدار در جامعه

سردار سید محمود میرفیضی از اهمیت تعامل دو سویه مردم با پلیس در ایجاد امنیت پایدار در جامعه خبر داد.

اهمیت تعامل دو سویه مردم با پلیس در ایجاد امنیت پایدار در جامعه

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده انتظامی استان مازندران مشارکت و همیاری مردم با پلیس در انجام اقدامات امنیتی را به عنوان عاملی مهم و حیاتی در پیشگیری از وقوع جرایم دانست و افزود: مشارکت مردمی در امنیت یکی از مصادیق مشارکت در توسعه ملی است.

میرفیضی با بیان اینکه بنیاد ارتباط پلیس با مردم را مقوله فرهنگ و سرمایه اجتماعی تشکیل می دهد، عنوان کرد: با ارتقاء اعتماد عمومی، سرمایه اجتماعی نیز افزایش یافته و شاهد امنیتی مطلوب همراه با ارتقاء شاخص‌های امنیتی در سطح جامعه خواهیم بود.

وی نقش و کارکرد مشارکت را به عنوان یک فرایند اجتماعی انکار ناپذیر دانست و اظهار داشت: سرمایه اجتماعی پلیس باعث همبستگی ملی، توسعه پایدار، قانون‌گرایی، افزایش کنترل اجتماعی، احساس امنیت و مسئولیت جامعه می شود.

فرمانده انتظامی مازندران تعامل دو سویه مردم با پلیس را در ایجاد امنیت پایدار در جامعه مهم دانست و افزود: امنیت یک تولید جمعی است و همه سازمان‌ها و نهادها بایستی به پلیس در تولید امنیت کمک کنند.

سردار میرفیضی در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش خانواده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: حق‌السهم خانواده در تولید امنیت، نظارت بر فرزندان همراه با آموزش و تربیت اسلامی است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه