English

رئیس دانشگاه تبریز در همایش بین‎المللی مدیریت و کسب و کار عنوان کرد:

برگزاری دومین همایش بین‎المللی مدیریت و کسب و کار نشان دهنده نقش دانشگاه در بهبود فضای کسب و کار است

رئیس دانشگاه تبریز در همایش بین‎المللی مدیریت و کسب و کار گفت: برگزاری دومین همایش بین‎المللی مدیریت وکسب و کار نشان دهنده نقش دانشگاه در بهبود فضای کسب و کار است که جای خوشحالی است این همایش همزمان با هشتمین سده آموزش عالی در تبریز، هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز و سال «حمایت از کالای ایرانی» برگزار می‌شود.

برگزاری دومین همایش بین‎المللی  مدیریت و کسب و کار نشان دهنده نقش دانشگاه در بهبود فضای کسب و کار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دومین همایش بین‎المللی مدیریت و کسب و کار در تالار وحدت دانشگاه تبریز طی سخنانی گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش عالی را هزینه فرض نکنیم چرا که دانشگاه محلی برای توسعه‎ی علمی و تربیت نیروی متخصص انسانی بوده و بخش عمده‎ای از سرمایه اجتماعی جامعه از این محل تامین می‎شود.

سرمایه بانک‎ها و سرمایه اجتماعی کشور در دولت نهم و دهم از کشور خارج شد

پورمحمدی

وی افزود: متاسفانه سرمایه بانک‎ها و سرمایه اجتماعی کشور در دولت نهم و دهم از کشور خارج شد که تامین نیروی انسانی به مراتب سخت‎تر از تامین سرمایه بانکی است.

وی با تاکید بر اقتصاد درون‎زا و برون‌گرا گفت: برای تحقق این امر نیاز به عزم و اراده‎ی ملی بوده و مهم‎ترین عامل توسعه نیز سرمایه انسانی بوده و مسایلی همچون ناکافی بودن زیر ساخت‌ها و امنیت غذایی در تامین سرمایه انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

ما با برجام ویا بدون برجام با عزم و اراده‎ی ملی به برنامه‎هایمان ادامه خواهیم داد

پورمحمدی در ادامه با اشاره به لغو برجام از سوی رییس جمهور آمریکا عنوان کرد: موضع ایران در رابطه با صلح بین ‎الملل مورد احترام کشورهای دنیا قرار گرفت و جز رژیم اشغال‌گر اسرائیل، کسی از آمریکا حمایت و پشتیبانی نکرد، ما با برجام ویا بدون برجام با عزم و اراده‎ی ملی به برنامه‎هایمان ادامه خواهیم داد، اگر کسانی در ظاهر با ما دوستی می‎کنند، در طول تاریخ با کشورهای جهان سوم دشمنی کرده‎ و خیرخواه آنان نبوده‎اند.

وی در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: دنیا ببیند که رییس جمهور آمریکا با ادعای قدرتمندی چگونه ایرن را با عبارت‌ های سخیف و نادرست، متهم کرد و در عوض رییس جمهور ما، با تدبیر و منطق در پاسخ به آنان سخنرانی کرد، زمانی کل دنیا خواست با جنگ تحمیلی و تحریم‎های هشت ساله ایران را را پا درآورد، اما ملت ایران با اراده‎ی خود آنان را ناامید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه