English

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد در خدمت‌رسانی به محرومان

پرویز فتاح افزایش اعتماد عمومی مردم را مهم دانست و گفت: با افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه، اعتماد عموم مردم به کمیته امداد نیز افزایش پیدا می‌کند .

افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد در خدمت‌رسانی به محرومان

به گزارش خبرگزاری موج،رئیس کمیته امداد امام خمینی در گردهمایی مدیران کمیته امداد مازندران  یکی از فعالیت‌های کمیته امداد را تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت برشمرد و افزود: اساسی‌ترین و مبنایی‌ترین نیاز خانواده‌های تحت حمایت، مسکن است که کمیته امداد در تلاش است تا این مشکل را رفع سازد.

وی افزایش اعتماد عمومی مردم را مهم دانست و گفت: با افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه، اعتماد عموم مردم به کمیته امداد نیز افزایش پیدا می‌کند که در نهایت بهتر می‌توان در رفع محرومیت و مشکلات مددجویان گام‌های قابل توجهی برداشت.

فتاح با قدردانی از مشارکت و همراهی چشمگیر مردم نیکوکار ایرانی در کمک به فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان گفت: تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر از خیران در این طرح شرکت کردند که این نشان از اعتماد مردم به کمیته امداد در جهت خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان سراسر کشور است.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه رسیدگی به محرومان و نیازمندان از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف کمیته امداد است که باید با تواضع، فروتنی و رافت همراه باشد، اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه کمیته امداد دستگیری از نیازمندان و جان بخشیدن به انسان‌های محروم با حفظ کرامت، عزت نفس و ایجاد روحیه امید و خودباوری در آنان است.

وی با اعلام اینکه امروز فعالیت‌های این نهاد در متن جامعه نهادینه شده است، افزود : همه باید با برنامه‌ریزی درست و مناسب برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به محرومان تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این نشست اظهار کرد: کمیته امداد یادگار امام راحل(ره) است که با هدف خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان و کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه تشکیل شده و خدمات این نهاد به جامعه هدف در کشور در حال گسترش است.

آیت الله طبرسی خدمت به محرومان را بهترین ذخیره الهی برشمرد و تصریح کرد: دستگیری از ایتام، محرومان و نیازمندان از اقدامات کمیته امداد است که می‌خواهد روح احسان را زنده نگه دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی