English

معاون سیاسی استاندار مازندران:

مدیران پاسخگوی رسانه ها باشند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: مدیران باید پاسخگوی رسانه ها باشند و این که مدیری در مواجهه با رسانه همه کاستی ها را از شرایط بد اقتصادی بداند تا خودش را از پاسخگویی به افکار عمومی خلاص کند، قابل قبول نیست چون کار و سازندگی در کشور با جدیت ادامه دارد.

مدیران پاسخگوی رسانه ها باشند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسین حسن نژاد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مازندران اظهار داشت: دولت به عنوان عینی ترین و بزرگترین رکن نظام نوک پیکان دستاوردها و اقدامات است و لازم است دستاوردهای این بخش هم با ادبیات واحد برای مردم بازگو شود.

وی ادامه داد: این که مردم در ادبیات مسئولان و مدیران دستگاههای حاکمیتی شاهد ارائه اطلاعات ناقص و متناقض باشند، برای نظام هزینه زا و برای جامعه ناامید کننده است و باید در کنار صداهای متفاوت جهت گیری واحدی وجود داشته باشد تا اعتمادافزایی کند.

رییس شورای اطلاع رسانی مازندران تصریح کرد : وظیفه این شورا سیاستگذاری و مهیا کردن بستر برای ارائه اطلاعات صحیح، جامع و کامل و با زاویه دید درست است .

معاون سیاسی استاندار مازندران تاکید کرد: مهم ترین ضعف موجود در فضای اطلاع رسانی کنونی نبود انسجام ، جدیت و هدفمندی در ارائه اطلاعات لازم برای تولید محتواهای گوناگون و موثر با توجه به تحولات صورت گرفته در فضای رسانه ای و ذائقه جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه