English

معاون استاندار مازندران:

۹۰۰ ناجی غریق در سواحل مازندران فعالیت می کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: به منظور کاهش آمار غریق و مراقبت از شناگاههای غیررسمی 900 ناجی غریق در سواحل استان مازندران فعالیت می کنند

900 ناجی غریق در سواحل مازندران فعالیت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران حسین حسن نژاد در جلسه هماهنگی طرح ساماندهی سواحل اظهار داشت: فعالیت کمیته‌های ۱۲گانه ساماندهی سواحل استان از فردا نظارت میدانی می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته های 12گانه ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران باید به صورت روزانه گزارش دهند و فعالیت کمیته های 12گانه نظارت میدانی می شود.

حسن نژاد با بیان اهمیت حضور نیروهای هلال احمر در مناطق شنا ممنوع به منظور کاهش آمار غریق و مراقبت از شناگاههای غیررسمی افزود: 900ناجی غریق تا پایان طرح دریا در سواحل آبهای ساحلی مازندران فعالیت می کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران هم با اشاره به جان باختن 13نفر خرداد امسال بر اثر غرق شدگی گفت : از این تعداد که 9مرد و 4زن بودند، 6نفر در رودخانه، 5نفر در دریا و 2نفر در کانال غرق شدند.

علی عباسی اظهار داشت:  با توصیه به استفاده از مکان های اجرای طرح های سالم سازی دریا، انجام اقداماتی همچون حصارکشی استخرها، شنا نکردن در اماکنی که امکان کمک رسانی نیست، داشتن همراه در حین شنا، عدم شنای افراد بیماری که منع شنا دارند در کاهش بروز غرق شدگی موثر است.

وی گفت: در سال گذشته 47 نفر در آبهای ساحلی مازندران غرق شدند.‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی