English

مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران:

مصرف برق در صنعت میزان توسعه یافتگی را افزایش می دهد

مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران گفت: امروزه مبنای توسعه یافتگی کشورها میزان مصرف برق در زمینه صنعت است و هرچه مصرف برق در تولید و صنعت بیشتر باشد میزان توسعه یافتگی افزایش می یابد.

مصرف برق در صنعت میزان توسعه یافتگی را افزایش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، کیوان فرح زاد اظهار داشت : با کاهش مصرف در بخش خانگی و هدایت آن به بخش تولید و صنعت می توانیم گام موثری در اشتغال جوانان و رونق تولید ملی برداریم.

وی ادامه داد : توزیع برق غرب مازندران به عنوان یکی از سه شرکت منتخب در مطالعات تاب آوری شبکه در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب شد.

فرح زاد بیان داشت : غرب استان مازندران به دلیل داشتن موقعیت خاص اقلیمی در سطح استان ، همواره در معرض تهدیدهای طبیعی ناخواسته‌ای قرار داشته و دارد که با آثار مختلف آن در طول سال دست ‌و پنجه نرم می‌کند و از طرفی دیگر صنعت توزیع برق به دلیل ماهیت تاثیرگذار در سطح استان و همچنین تامین خدمات مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی استان از اهمیت و اولویت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران تاکید کرد : یقینا یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با تهدیدات و بحران های ناشی از عوامل طبیعی با رویکرد افزایش تاب آوری تاسیسات ،مد نظر قرار دادن پدافند غیر عامل در برنامه ریزی ، طراحی ، بهره برداری شبکه های توزیع برق می باشد که ارزیابی و تحلیل موضوع نقش بسیار ارزنده ای در مواجه با شرایط بحرانی دارد.

وی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از سوی شرکت توانیر به عنوان شرکت پایلوت در اجرای پروژه تحقیقاتی " تبیین مفاهیم و ارزیابی تحلیلی تاب آوری شبکه های توزیع برق ایران" مدنظر قرار گرفته است.

فرح زاد گفت: سیاست ها و برنامه های اجرایی مختلفی در زمینه مدیریت مصرف برق در پیک تابستان برنامه ریزی و اجرایی شد که یکی از مهم ترین این برنامه ها بازدید اقشار مختلف از تاسیسات صنعت برق( تولیدف انتقال و توزیع) است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده با همکاران نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر مقرر شد اقشار مختلفی از جامعه دسته بندی و ضمن بازدید از مراحل تولید برق در این نیروگاه آموزش های مدیریت مصرف نیز به آنها ارایه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه