English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل :

برنامه‌های هفته ملی مهارت در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: تمامی برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی مهارت در استان اردبیل با رویکرد اشتغال پایدار و با هدف ترویج فرهنگ اشتغال‌زایی اجرا می‌شود.

برنامه‌های هفته ملی مهارت در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد پورقلی در جشنواره ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی استان اردبیل اظهار داشت: هفته مهارت می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و اشتغا‌زایی بسیار موثر باشد و همواره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

وی با بیان اینکه باید نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه احیا و بازسازی شود افزود: آموزش‌های مهارتی معضل بیکاری در بین جوانان  را کاهش می‌دهد و باید سهم این آموزش‌ها در تقویت قابلیت و ظرفیت‌های مناطق مشخص شود که این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی است.

پورقلی یکی از اساسی‌ترین مشکلات کشور را بیکاری دانست و تصریح کرد: باتوجه به اینکه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات کشور اشتغال جوانان است و ارتباط تنگاتنگی با بخش‌های صنعتی کشور دارد با افزایش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور می‌توانیم زمینه اشتغال‌زایی جوانان را ایجاد کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل بیان کرد: تمامی برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی مهارت در استان اردبیل با رویکرد اشتغال پایدار و با هدف ترویج فرهنگ اشتغال‌زایی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه آموزش‌های مهارتی در راستای عدالت آموزشی در سطح استان‌ها است اظهار داشت: تحقق شعار سال نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب برای تبیین، هدایت و فراگیر کردن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه