English

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:

انشعابات غیر مجاز برق جمع آوری می شوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با تاکید بر جمع آوری انشعابات غیر مجاز برق گفت: کاهش تعداد انشعابات غیرمجاز در جلوگیری از هدر رفت انرژی و خسارات ناشی از آن بسیار مؤثر است.

انشعابات غیر مجاز برق جمع آوری می شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران کیوان فرح زاد در حاشیه چهارمین فاز از مانور جهادی مقابله با برق‌های غیرمجاز ویژه تابستان در شهرستان‌های نور، نوشهر، کلاردشت، محمودآباد و تنکابن اظهار داشت: از هزینه‌های صرفه‌جویی شده برای اجرای برنامه‌های توسعه و اصلاح و بهینه سازی و رفع ضعف ولتاژ استفاده می شود.

وی ادامه داد: وجود برخی افراد سودجو و روند ساخت‌وساز‌های غیرمجاز به افزایش استفاده از برق می شود زیرا  انشعاب‌ها غیرمجاز است، موجب افزایش اتصالی، ضعف ولتاژ و گاهاً قطعی برق شده است.

فرح زاد تاکید کرد : این موضوع هم به شرکت توزیع برق خسارت‌های مالی وارد کرده و هم موجب افزایش اتصالی، ضعف ولتاژ و گاهاً قطعی برق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران بیان داشت : کاهش تعداد انشعابات غیرمجاز در جلوگیری از هدر رفت انرژی و خسارات ناشی از آن بسیار مؤثر است و در ضمن می‌توان از هزینه‌های صرفه‌جویی شده برای اجرای برنامه‌های توسعه و اصلاح و بهینه سازی و رفع ضعف ولتاژ استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه