English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران :

ادارات و بانک ها صرفه جویی مصرف برق را رعایت کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: با توجه به افزایش مصرف برق انتظار داریم ادارات و بانک ها صرفه جویی مصرف برق را رعایت کنند.

ادارات و بانک ها صرفه جویی مصرف برق را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران کیوان فرح زاد در جلسه شورای اداری چالوس اظهار داشت : تلاش داریم تا شبکه و شرایط برق در تابستان پایدار باشد.

وی ادامه داد: از آنجا که استاندار مازندران نیز بر مدیریت مصرف برق تاکید ویژه داشته و دستوراتی بر این مبنی صادر کردند با ادارات کل جلساتی برگزار نمودیم و مقرر شد ممیزی انرژی در ادارات دولتی انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با تاکید بر اینکه از تمام دوایر دولتی انتطار می‌رود نسبت به سال قبل تا بیست درصد کاهش مصرف داشته باشند اظهارداشت: در همین رابطه از تریبونهای مختلف نیز ضمن آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، از مردم خواهش می کنیم که در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند.

فرح‌زاد ادامه داد: در هفته گذشته پیک به گونه ای بود در کشور که سطح مصرف بالا رفت، ممکن است در هفته جاری نیز همین حالت پایدار بماند، انتظار است که در سهمیه ای که به نا اعلام می شود اقدام گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تصریح کرد: اگر در چالوس سهمیه به درستی ایجاد شود و اگر حالت اضطراری در کشور اعلام نشود خاموشی نخواهیم داشت.

وی افزود: نیروگاهی مدرن و با تجهیزات روز  در نوشهر داریم که میتواند نقطه استراتژیک در منطقه باشد، ولی وقتی شبکه تحت تاثیر بد مصرفی قرار گیرد این امکان وجود دارد که پست را از مدار خارج کنند.

وی با بیان اینکه از حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت منطقه غرب ۶۱۰ هزار مشترک برق داریم گفت: یکی از مشکلات ما جمعیت ما شناور است به طوری که یک میلیون و صدهزار خودرو در تعطیلات به منطقه آمدند، به همین ترتیب مصرف برق نیز افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران همچنین بر تهیه ژنراتور و تبدیل لامپها به کم مصرف توسط ادارات تصریح کرد: سال گذشته حدود ۳۴ میلیارد تومان فقط برای پست هوایی و تامین ترانس برق در روستاها هزینه کردیم.

فرح‌زاد در ادامه با بیان اینکه از فرماندار چالوس انتظار داریم تدبیری اتخاذ کنند تا اصناف با ما همکاری لازم را داشته باشند گفت: کسبه عمدتا در محل کسب خود چراغهای روشن اضافه دارند که خاموشی آنها میتواند کمک شایانی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه