English

بهره برداری از بزرگترین پیست دوچرخه سواری غرب آسیا در سال ۹۷

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از بهره برداری از بزرگترین پیست دوچرخه سواری غرب آسیا در سال 97 خبرداد.

بهره برداری از بزرگترین پیست دوچرخه سواری غرب آسیا در سال 97

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب حسین زادگان در مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری استان مازندران که در اداره کل تربیت بدنی استان برگزار شد با اشاره به اینکه  جایگاه دوچرخه سواری این استان با وجود ظرفیت های بالای این رشته در سطح کشور رتبه مناسب نیست، اظهار کرد: علت اصلی عقب ماندگی استان در دوچرخه سواری ناشی از نابسامانی در هیات این رشته ورزشی بوده و با  انتخاب رئیس هیات دوچرخه سواری این رشته ورزشی نیز به روزهای اوج می رسد.

وی با اشاره به اینکه  باید از ظرفیت بانوان نیز در رشته دوچرخه سواری استفاده شود، تصریح کرد: زیرساخت های لازم نیز برای دوچرخه سواری در دست ساخت قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به پیست نیمه کاره دوچرخه سواری این استان در منطقه ماهفروجک گفت که این پیست بزرگترین و مجهز ترین پیست دوچرخه سواری غرب آسیا بوده که باید با تامین اعتبار این امکانات زیرساختی زودتر به بهره برداری برسد و همچنین با اولویت قرارگیری این پروژه و تامین اعتبار مناسب پیست دوچرخه سواری مازندران نیز تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد.

حسین زادگان همکاری و تعامل هیات دوچرخه سواری با مجمع عمومی را جهت بهره گیری از توانمندی ظرفیت های موجود برای رونق این رشته ورزشی مهم دانست و افزود: این  اداره کل، بر عملکرد هیات ورزشی دوچرخه سواری همانند سایر رشته های ورزشی نظارت دارد و در صورت کم کاری رئیس هیات را با همکاری مجمع برکنار می کند.

وی گفت: روسای هیات های ورزشی باید نسبت به عملکرد زیرمجموعه خود پاسخگو باشند و روسای هیات شهرستانی که نمی توانند مطابق با انتظار کار کنند را تغییر دهند و از افراد توانمند استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه