English

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران منصوب شد

احمد میری با بیشترین آرا در مجمع عمومی به‌عنوان رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران منصوب شده است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج،مجمع عمومی هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران به منظور انتخاب رئیس هیأت با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم اظهار کرد: جایگاه ورزش دوچرخه‌سواری در استان مازندران باید ارتقاء پیدا کند و این امر با تعامل و همکاری هیأت رئیسه و فدراسیون میسر می‌شود،به‌طوری‌که می‌توان با استفاده از ظرفیت بالای جوانان، بانوان و تجربه پیشکسوتان و همچنین با استفاده از جغرافیای خوب، هویت اداری و استفاده از ظرفیت‌های موجود به تحقق این امر کمک کرد.

حبیب حسین‌زادگان با بیان اینکه تعامل و همکاری از مهم‌ترین شرط برای توسعه ورزش دوچرخه‌سواری است، اضافه کرد: از مدیریت انتظار برنامه جدید و مناسب را داریم.

وی ادامه داد: با ادامه مسیر سازندگی و مشارکت با اداره‌کل ورزش و جوانان قرار است در بودجه امسال و سال بعد پیست اجرایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه ورزشکاران ما می‌توانند در المپیک و میادین آسیایی و بین‌المللی رتبه‌آور باشند و به سکوی تصاحب مدال برسند، گفت: مازندران استانی با ظرفیت‌های ورزشی بالا و استعدادهای فوق‌العاده است که نیازمند پشتیبانی خوب، آموزش و استفاده از ظرفیت در بین مردم است تا به افزایش فراوانی ورزشکاران برسد.

رأی اعضای مجمع انتخاب رئیس چهار ساله هیأت دوچرخه سواری استان مازندران بوده و احمد میری با بیشترین آرا به ریاست هیأت دوچرخه سواری استان منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه