English

۵۰۰ تعاونی مازندران در سامانه تعاونی های برتر ثبت نام کردند

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون مازندران گفت: حدود ۵۰۰ تعاونی در سامانه جشنواره تعاونی های برتر ثبت نام و از این تعداد ۱۰۰ تعاونی امتیاز لازم را کسب کردند و وارد مرحله داوری شدند.

۵۰۰ تعاونی مازندران در سامانه تعاونی های برتر ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش علیزاده در جلسه داوری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان اظهار داشت: امتیازات کسب شده تا سقف ۲۰۰ امتیازبوده و ملاک کسب آن تحقق شاخص‌های عمومی و اختصاصی بوده است.

علیزاده با اشاره به شاخص‌های عمومی خاطرنشان کرد: در این شاخص‌ها معیارهایی از قبیل سابقه فعالیت، تعداد اعضاء، لوح‌ها و نشان‌های دریافتی، میزان شرکت در نمایشگاه‌های داخلی، برگزاری بموقع مجامع عمومی، تنظیم صورت‌های مالی و اظهارنامه مالیاتی، عرضه محصولات در بازار و ارائه خدمات اجتماعی مورد توجه بوده است.

مدیر امور تعاون اداره کل در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به شاخص‌های اختصاصی بیان داشت: این شاخص‌ها مانند ظرفیت تولید، میزان اشتغالزایی، صادرات، نسبت حجم فروش کالا و خدمات، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و معرفی توانمندی‌ها و... نیز دارای اهمیت بسیاری بودند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همفکری این اداره کل و اتاق تعاون بتوانیم در مرحله داوری به تعاونی‌هایی رأی دهیم تا دارای کیفیت در سطح ملی و بین المللی بوده و بتوانند الگوی بسیار خوبی برای مردم شریف استان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه