English

ورزشکار نکایی به طلای پاراتکواندو آسیا رسید

سومین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمان آسیا در کره جنوبی برگزار و ورزشکار نکایی همراه با سه پاراتکواندوکای کشور به طلای پاراتکواندو آسیا رسیدند.

ورزشکار نکایی به طلای پاراتکواندو آسیا رسید

به گزارش خبرگزاری موج، سومین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمان آسیا در کره جنوبی به مدت یک روز در چانچئون کره جنوبی برگزار شد و ایران با هفت پاراتکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

تیم پاراتکواندو کشورمان 6 تیرماه امسال به این مسابقات اعزام شد و با قدرت بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.

ره‌آورد این مسابقات کسب 6 مدال رنگارنگ بود که چهار مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز سهم جمهوری اسلامی ایران از این مسابقات بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا با اعلام خبر کسب مقام طلا توسط احمد نریمانی ورزشکار نکایی این دوره از مسابقات آسیایی گفت: این ورزشکار موفق نکایی در کلاس K 42 و وزن 75+ کیلوگرم توانست مدال طلای این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مجتبی رضایی اظهار کرد: تیم ملی کشورمان در این مسابقات به چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت.

وی زمان برگشت این ورزشکار به کشور و شهرستان نکا را براساس زمان‌بندی فدراسیون اعلام کرد و افزود: براساس زمان‌بندی اعلام شده بازگشت ورزشکاران 12 تیرماه به کشور اعلام شد که برای ورود نریمانی به نکا بعد از ورود به کشور برنامه‌ریزی می‌شود.

 احمد نریمانی نماینده مازندرانی این دوره از مسابقات اهل روستای بایع‌کلای نکا است که افتخارات فراوانی را در کارنامه ورزشی خود در این رشته ورزشی دارد و این بار هم با مدال طلای، افتخار دیگری را برای ایران اسلامی مقتدر، مازندران همیشه سرافراز و نکا قهرمان‌پرور کسب کرده است.

احمد نریمانی سال گذشته به مقام نائب قهرمانی مسابقات آسیایی 2016 در فیلیپین رسید و مدال خود را تقدیم خانواده‌های شهدای مدافع حرم نکا کرد.

تیم ملی کشورمان در دور پیشین و در مسابقات آسیایی 2016 در فیلیپین هم عنوان نخست بخش مردان را از آن خود کرده بود و در این دوره هم تیم ملی پاراتکواندو مردان ایران قهرمان آسیا شد.

ترکیب تیم کلی پاراتکواندو ایران هفت نفره بود که با این ترکیب سعید صادقیان‌پور(کلاس K 42  و وزن  61- کیلوگرم)، محمود جعفرزاده(کلاس K 42 و وزن  75- کیلوگرم)، احمد نریمانی( کلاس K 42  و وزن  75+ کیلوگرم)، سجاد جوان‌بخت(کلاس K 42 و وزن  61- کیلوگرم)، محمدرضا شعبانی(کلاس K 42 و وزن  75- کیلوگرم)، مهدی پوررهنما(کلاس k44  و وزن  75- کیلوگرم) و اصغر عزیزی‌اقدم(کلاس k44  و وزن  75+ کیلوگرم) در این مسابقات حاضر و از هفت ورزشکار اعزامی به این مسابقات، 6 مدال کسب کردند.

سومین دوره  مسابقات پاراتکواندو قهرمان آسیا در کره جنوبی،  شنبه دهم تیرماه در کره جنوبی برگزار و براساس اعلام فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی، ورزشکاران کشورمان 12 تیرماه به کشور بازمی‌گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی