English

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

تجهیزات و امکانات ورزشی باید در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد

ولی الله نانواکناری با تاکید بر اینکه تجهیزات و امکانات باید در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد، اظهار کرد: در شهر بابلسر امکانات بسیار خوبی داریم اما در اختیار ورزشکاران نیست.

تجهیزات و امکانات ورزشی باید در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در نشست فصلی رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با روسا و نائب رئیسان هیئت‌‌های ورزشی این شهرستان ، با تاکید بر اینکه تجهیزات و امکانات باید در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد، اظهار کرد: در شهر بابلسر امکانات بسیار خوبی داریم اما در اختیار ورزشکاران نیست.

وی با اشاره به اینکه باید در ورزش همگانی به خوبی ورود پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: تنها عاملی که می تواند از وقوع بسیاری از مشکلات پیشگیری و درمان کند ورزش همگانی است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ورزش همگانی موجب افزایش نشاط و سلامت در جامعه می شود، گفت: از میان ورزش همگانی استعداد ها پیدا می شود و با شکوفا کردن آن در مسیر قهرمانی می‌توان حرکت کرد.

نانواکناری با اشاره به اینکه در این شهر قهرمانانی در کشور وجود دارند که باید به آنها توجه کرد، تصریح کرد: فقط نباید قهرمان به جامعه معرفی کرد بلکه باید ورزشکاران پهلوان نیز باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه