English

وزیر ورزش و جوانان:

عبارت محو اسراییل ازصفحه روزگار تعیین کننده سیاست ‏خارجی ایران است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جمله اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود عبارت استراتژیک و تعیین کننده در سیاست خارجی ایران است، اظهار امیدواری کرد که مردم فلسطین روزی به عنوان کشور مستقل به حق خود دست یابند.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست مشترک با روسای فدراسیون های و مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان،‌ افزود:‌ روز جهانی قدس طرح ‏بنیانگذار جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی بود، بطوریکه در بیشترکشورهای مسلمان و حتی برخی کشورها که ‏دارای اقلیت مسلمان هستند از سال 1358، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای مطرح کردن حقوق از دست رفته مردم ‏مظلوم فلسطین و ظلمی که به مردم یکی از مناطق مهم جغرافیایی جهان شده، راهپیمایی می کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از سال 1948 میلادی یک رژیم غیر قانونی تلاش می کند که حاکمیت خودش را در آن منطقه ‏تثبیت کند.عبارت اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود عبارت استراتژیک و تعیین کننده سیاست خارجی ما در این مساله ‏است.

وی در ادامه به ارزیابی مستمر ‏عملکرد فدراسیون ها در کوتاه مدت اشاره و آن را لازمه پیشرفت دانست و تاکید کرد: فدراسیون های که در ارزیابی ها در رده ‏پایین قرار دارند باید با عزم و اراده جدی شرایط را برای بهبود و پیشرفت مهیا کنند و فدراسیون هایی که در ارزیابی عملکرد ‏مثبتی داشتند نیز باید ضمن حفظ شرایط موجود برای ارتقا و پیشرفت بیشتر تلاش کنند.

سلطانی فر تصریح کرد: اینکه برخی در رده پایین ارزیابی قرار دارند نگران کننده نیست زیرا با تلاش و جدیت می توانند زمینه پیشرفت را فراهم کنند اما آنچه نمی تواند اتفاق خوبی باشد قرارگرفتن مستمر در جایگاه های پایین ارزیابی است که موجب اصلاحاتی از سوی ما خواهد شد.

به گفته سلطانی فر در ارزیابی ، تخصیص امکانات و میزان اعتبارات پرداختی از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها نیز لحاظ شده است.

وزیر ورزش و جوانان نتایج رشته های مختلف ورزشی در یک ماه اخیر را خوب توصیف کرد و با اشاره به عملکرد تیم ملی ‏فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال با همکاری و کارگروهی وزارت ورزش و جوانان ،فدراسیون فوتبال ،کادر فنی ‏و بازیکنان تیم ملی توانست یک صعود تاریخی و مقتدرانه به جام جهانی فوتبال داشته باشد و این موجب شد تا ایران برای نخستین بار در دو دوره متوالی به جام جهانی راه یابد‏ و این درحالی است که هنوز در مرحله مقدماتی هستیم ضمن اینکه بسته ماندن دروازه ایران در هشت بازی متوالی مساله بسیار جالبی است.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری برای ارایه عملکرد خوب تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه ،‌ گفت:‌ نتایج رشته های چون کوهنوردی، کشتی و شمشیر بازی نیز طی ماه های اخیر قابل توجه است.

سلطانی فر در ادامه به نتایج ‏تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ جهانی اشاره کرد و افزود:والیبال ایران انتظارات را بالا برده و این درحالی است که این تیم در حال یک پوست اندازی است و امیدواریم والیبال در رقابت های آینده توقعات مردم را پاسخگو باشد.

وزیر ورزش و جوانان لزوم آسیب شناسی نتایج والیبال را برای کسب نتایج خوب این رشته در آینده بسیار ضروری عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که این تیم با توجه به پشتوانه خوبی که دارد ، دوباره به اوج خود بازگردد.‎

این مسئول ورزش کشور به برنامه ریزی برای حضور قدرتمند ایران در بازیهای داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنتسان اشاره کرد و گفت:‌در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تجربه بسیار خوبی داشتیم و حتی این نتایج فراتر از پیش بینی بود و توانست شور و اشتیاقی در بین مردم ایجاد کند بنابراین باید برای حضور پرقدرت در ترکمنستان برنامه ریزی و ارزیابی خوبی در این خصوص داشته باشیم .

سلطانی فر به اهمیت مدیریت منابع مالی و برنامه ریزی درست و منطقی در فدراسیون ها اشاره کرد وادامه داد:‌‏ باید برای منابع برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا متناسب با آن تعهدات خود را محقق کنید .

وی با یادآوری اهمیت و تحقق شعار سال 96 «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال » تاکید کرد: در اعزام ها ‏باید دقت نظر زیادی صورت گیرد و سفرهای اضافی لغو و در بیشتر موارد صرفه جویی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه