English

ابو شریف: تشکیلات باید مجازات شود

سرویس بین الملل- نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: تشکیلات خودگردان باید به خاطر سلوک و سیاست هایش بازخواست و مجازات شود و ملت فلسطین هرگز نباید تسلیم چنین تشکیلاتی شود و رهبران آن باید عوض شوند.

ابو شریف: تشکیلات باید مجازات شود

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز  اطلاع رسانی فلسطین، ناصر ابوشریف افزود: اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین در قبال نوار غزه با هدف نابودی مقاومت صورت می گیرد. وی عموم ملت فلسطین را به مقابله با این تشکیلات و تصحیح مسیر آن فراخواند.

وی بیان کرد: سلوک و مواضع تشکیلات خودگردان در قبال غزه با هدف از بین بردن مساله فلسطین و ضربه زدن به مقاومت و در نهایت نابودی آن صورت می گیرد اما تمامی این تلاش ها و و توطئه ها به شکست خواهد انجامید.

 این اسیر سابق در زندان های رژیم صهیونیستی با اشاره به توطئه چینی برخی طرف ها بر علیه مقاومت و خوش خدمتی به دشمن صهیونیستی، تصریح کرد که رژیم صهیونیستی با پشت گرمی اقدامات تشکیلات خودگردان و برخی کشورهای عربی اقدام به تهدید غزه می کند و اگر این طرف ها موضعی صحیح در قبال غزه داشتند، این رژیم هرگز جرأت تهدید غزه را نداشت.

نماینده جهاد اسلامی در تهران عنوان کرد که تشکیلات خودگردان به ازسرگیری مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی بر اساس قاعده  مذاکره تا ابد تمایل دارد در حالی که نه هدف و برنامه ای را از این مذاکرات دنبال می کند و نه برگه قدرتی در اختیار دارد.

ناصر ابو شریف خاطر نشان کرد که تشکیلات خودگردان پروژه ای شکست خورده را در پیش گرفته است در حالی که در تحقق راه حل تشکیل دو کشور ناکام ماند و شهرک سازی همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی کرانه باختری را هم تحت سلطه خود درآورده است.

ابو شریف افزود که عباس و دیگر رهبران تشکیلات خودگردان می دانند که مذاکرات سازش هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت، زیرا این تشکیلات هیچ برگ قدرت و برنده ای برای تهدید رژیم صهیونیستی در اختیار ندارد، بلکه خود و تمامی منابع قدرتش را نابود کرده است.

وی تصریح کرد که تشکیلات عباس نتوانست از انتفاضه قدس که از اکتبر 2015 شروع شده است و اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی که بیش از 40 روز به طول انجامید، بهره برداری کند و نه از این مسائل برای ترغیب ملت استفاده کرد و نه حتی به عنوان اهرم فشار و برگ برنده ای برای مذاکرات سازش.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه