English

دولت یازدهم بیشترین خدمت را به مردم کشور کرده است

نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر اینکه دولت یازدهم بیشترین خدمت را به مردم کشور کرده است ، افزود : با تسهیل فروش نفت ، احیای جایگاه نفت ایران در بازارهای بین المللی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در رونق تولید و اشتغال جامعه تاثیر گذاشته است .

دولت یازدهم بیشترین خدمت را به مردم کشور کرده است

به گزارش خبرگزاری موج،علی نجفی اظهار داشت: پرداخت یارانه ، افزایش چند برابری درآمد و ایجاد چند برابری اشتغال از جمله وعده های این روزهای برخی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری است .

وی ادامه داد : مردم باید در خصوص این گونه تبلیغات غیر قابل اجرا که از سوی برخی نامزدهای انتخابات مطرح می شود ، هوشیار و متفکر باشند .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت : در فعالیت انتخاباتی نامزدها وضعیتی را شاهدیم که برخی ها با هزینه کردن مردم و کشور ادعاها و برنامه های بی اساس را با قوانین غیر مرتبط عنوان می کنند .

وی گفت : جمهوری اسلامی نیاز دارد که نامزدها خود را هزینه انقلاب کنند نه اینکه شعارها و آینده نظام را هزینه خود کنند .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تشریح اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در این مقطع زمانی تاکید کرد و گفت : با توجه به شرایط داخلی و خارجی مسیری که در این چهار سال طی شده حائز اهمیت است .

وی حضور و رای مردم در انتخابات این دوره ریاست جمهوری را از 2 منظر حائز اهمیت دانست و افزود : چرا که در این انتخابات ، مردم با رایشان مهر تایید به مسیر و فعالیت چهارسال گذشته در کشور می زنند یا به دنبال انتخاب مسیر جدید با مدیریت جدید هستند .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت : در دیپلماسی نفتی ، ایران با عزت از موقعیت از دست رفته خود دفاع کرد .

وی احیای موقعیت نفتی ایران در بازارهای بین المللی را تاثیر گذر بر بخش های دیگر دانست و ادامه داد : این روند باعث شد تا برای جذب سرمایه گذاری و توسعه بسترهای لازم فراهم شود .

نجفی خوشرودی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم بیشترین خدمت را به مردم کشور کرده است ، افزود : با تسهیل فروش نفت ، احیای جایگاه نفت ایران در بازارهای بین المللی ، تسهیل در جذب فناوری و بسترسازی برای سرمایه گذاری های خارجی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در رونق تولید و اشتغال جامعه تاثیر گذاشته است .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه