English

رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر:

حجت‌الاسلام رئیسی چهارشنبه هفته جاری به بوشهر سفر می‌کند

رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر از سفر قریب‌الوقوع این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به این استان در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام رئیسی چهارشنبه هفته جاری به بوشهر سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج سیدمحمد صادق هاشمی اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به زودی برای دیدار با مردم استان بوشهر به این استان سفر می‌کند.

وی افزود: این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری به دلیل حجم بالای تقاضاهای مردمی استان بوشهر، برای دیدار با مردم غروب روز چهارشنبه این هفته وارد این استان می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی استقبال گسترده مردم استان از حجت‌الاسلام رئیسی، تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است تا در یک مکان عمومی ایشان بتواند با مردم استان بوشهر در مرکز استان دیداری داشته باشد.

هاشمی مطرح کرد: با همه احترامی که برای سایر کاندیداها قائل هستیم، براساس نظرسنجی‌های معتبر اعلام شده، حجت‌الاسلام رئیسی از بالاترین میزان شانس برای تصدی سمت ریاست جمهوری برخوردار است.

وی درباره مکان گردهمایی مردمی برای ملاقات با حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: به زودی مکان این نشست بزرگ حامیان رئیسی در بوشهر اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه