English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج )استان قزوین:

بیشترین تحقیر اسرائیل این است که آن را کوچک ببینیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج )استان قزوین گفت: بیشترین تحقیر اسرائیل این است که آن را کوچک ببینیم و گوشمالی ریز کنیم و ما در عملیات وعده صادق داغترین ماموریت شکل گرفت.

بیشترین تحقیر اسرائیل این است که آن را کوچک ببینیم
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج )استان قزوین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در جمع مدیران مسول رسانه های جمعی استان قزوین گفت:سپاه از ابتدا در بطن مردم وجود داشت بویژه روحانیت امام را همراهی کردند تاحرف امام زمین نماند. 

سردار آتانی بیان کرد: حوادث ابتدای انقلاب که رخ داد همه آبروی مردم به میدان آمد و عده ای از جوانان و تربیت یافتگان هیئتها به مدد آمدند تا یاریگر امام باشند و انقلاب را صیانت کنند. 

وی گفت: حوادث کردستان که رخ داد همه دارایی مردم به میدان آمد و سپاه در شرایط سختی جلوه بیرونی پیدا کرد.فرمانده سپاه استان تصریح کرد: امام جامعه موجب شد سپاه شکل بگیرد و با نیاز مردم و انقلاب به میدان آمد و حوادث قبل از آغاز جنگ نشان داد چقدر تدبیر امام درست بود. 

آتانی گفت: وقتی به استقلال کشور تعرض شد سپاه به رسالت خود عمل کرد و در کنار ارتش ظاهر و بازوی قوی نیروی مسلح شد و از کیان کشور دفاع کرد و امروز هر قله ای که برای مردم تصور می کنید در همانجا سپاه نیز ایستاده است. 

سپاه قزوین1

سردار آتانی افزود: هرجا به مردم و کشور تعرض شد سپاه وارد میدان شد برای نمونه در هواپیماربایی و فتنه ها و جنگ احساس مسئولیت کرد و به میدان آمد و دیوار حفاظت ایجاد کرد. 

این فرمانده نظامی یادآورشد: همه ارتش های قوی دنیا که در تخاصمی شرکت کردند پس از آن وارد پادگانها شدند اما سپاه اعتقاد داشت چون متعلق به مردم است لذا به پادگان بازنگشت و جرقه ایجاد قرارگاه خاتم زده شد و سپاه در ابادانی و عمران کشور مشارکت کرد.

وی بیان کرد: برخی دولتها این ظرفیت را درک نکردند و کمتر از آن استفاده شد و برخی آن را فهمیدند و بهتر بهره مند شدند. 

فرمانده سپاه استان گفت: رزمندگان با دفاع مقدس دشمن را پشیمان و کشور را امن و دشمن را حتی در دوردستها تعقیب و رصد کردند و ورود به جبهه مقاومت برای توسعه قدرت کشور بود. 

سردار آتانی افزود: باید ببینیم کجا موفق بودیم و کجا نتوانستیم موفق باشیم و آن را آسیب شناسی کنیم زیرا وقتی شعاع عمل خود را معلوم کردید دشمن وضعیت را ارزیابی می کند. 

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: اهل رسانه بدانند که امام گفت پرچم لا اله الا الله را در قلل بلند جهان به اهتزاز در می اوریم و راهبردهای عملی امام را دیدیم و امروز هم هدفی جز شکست و تحقیر آمریکا نداریم و بقیه را ریز می بینیم و ریز می زنیم. 

وی اظهارداشت: بیشترین تحقیر اسرائیل این است که آن را کوچک ببینیم و گوشمالی ریز کنیم و ما در عملیات وعده صادق داغترین ماموریت شکل گرفت. 

سردار آتانی افزود: در این عملیات سه قدرت دیده شد اول آن که اراده الهی محقق شد که خارج از تصور کارشناسان نظامی جهان بود و تعداد موشکها را چند برابر دیدند که قدرت خدا بود. 

وی گفت: قدرت دوم متجلی شدن اراده حق بود و قدرتی که در عملیات وعده صادق به رخ جهان کشیده شد بیانگر تدبیر رهبری و انتقام شهدای قدس بود.

سپاه قزوین

سردار آتانی در ادامه یادآورشد: امروز ایران اسلامی به قدرت بزرگ غیر قابل پیش بینی برای دشمنان تبدیل شده و هرگز این تنبیه را تصور نمی کردند لذا رسانه ها بایستی اراده الهی و اراده ملت را برجسته کنند و این عظمت را بخوبی منعکس کنند.

این فرمانده نظامی اظهارداشت: جهان فکر نمی کرد که ایران از داخل به اسرائیل حمله کند و این عملیات بی نظیر بود و اگر آن را با حمله روسیه به اکزراین مقایسه کنید می بینید که روسیه سالهاست با اوکراین می جنگد و هدفش تصرف اوکراین نیست بلکه می خواهد ان را غیر نظامی کند تا سراغ ناتو نرود. 

سردار آتانی بیان کرد: آمریکا اوج حماقت خود را در این عملیات به جهان نشان داد زیرا وقتی اعلام کرد از حمله ایران آگاه بوده که چیز جدیدی نبود و همه آن را می دانستند و حماقت بعدی این بود که به اسراییل گفتند ما موشکها را ردیابی می کنیم اما نتوانستند.

وی اظهارداشت: اسراییل که به دروغ می گفت بزرگترین ارتش دنیا را دارم همه دنیا را فراخوان داد که بیایید من را از پهپاد ایران نجات دهید و این شکست بعدی بود در حالی که ما با بخشی از ظرفیت خود به اسراییل حمله کردیم و اسراییل با همه توان مد تا از خود دفاع کند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد:  آنچه باور دینی توان نظامی ماست در مسیر تحقق فرمان رهبری است تا شاهد رسیدن به قدس از کربلا باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه