English

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

یکی از محورهای مهم کشور مسیر قزوین به الموت و تنکابن است

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یکی از محورهای مهم کشور مسیر قزوین به الموت و تنکابن است که تا کیلومتر ۶۲ در دست برنامه است و تا مرز استان تا کیلومتر ۹۰ تقریباً از کیلومتر ۶۲ تا ۸۶ حدود۷۰ درصد آماده شده است.

یکی از محورهای مهم  کشور مسیر قزوین به الموت و تنکابن است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،سیدعلی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین پیرامون بازدید مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر به قزوین از محور در دست ساخت قزوین به الموت و تنکابن گفت: طول کلی مسیر ۱۶۴ کیلومتر است که طول مسیر در دست اجرا ۱۳۰ کیلومتر در شش قطعه است. 

وی افزود:عرض محور ۱۱ متر و حجم خاکبرداری ۲۶ میلیون و ۱۴۰ هزار مترمکعب، خاکریزی ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار مترمکعب با ۳۲ تونل به طول بیست کیلومتر است.

هاشمی تصریح کرد: از قزوین تا تقاطع شهرک ۶۲ کیلومتر مسیر در استان قزوین قراردارد که ۵۷ کیلومتر یک لایه آسفالت و ۳۰ کیلومتر دو لایه آسفالت انجام شده است. 

وی بیان کرد : یکی از محورهای مهم  کشور مسیر قزوین به الموت و تنکابن است که تا کیلومتر ۶۲ در دست برنامه است و تا مرز استان تا کیلومتر ۹۰ تقریباً از کیلومتر ۶۲ تا ۸۶ حدود۷۰ درصد آماده شده است.

هاشمی بیان کرد: برای ادامه مسیر از کیلومتر ۹۰ تا ۱۶۴ حدود ۱۸ کیلومتر تونل داریم و از جنگل های دو هزار باید عبور کنیمکه ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد. 

وی یادآورشد: چون مسیر کوهستانی است برای ایمن سازی و تکمیل کار بایستی اعتبار مورد نیاز اختصاص یابد. 

هاشمی گفت: برای احداث تقاطع ورودی از اتوبان قزوین به مسیر جدید و نصب نیوجرسی و علایم و تقاطع و سه کیلومتر آسفالت ورودی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. 

در این بازدید خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور ؛ اعلایی استاندار قزوین، لطف الله سیاهکلی و محمدبیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و رجحانی معاون عمرانی استاندار نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه