English

رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح‌های ملی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

مبلغ بازپرداخت ماهانه اقساط نهضت ملی مسکن از ۷ میلیون تومان شروع می‌شود

رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح‌های ملی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مبلغ بازپرداخت هم متفاوت است و بازپرداخت ماهانه اقساط نهضت ملی مسکن از ۷ میلیون تومان شروع می‌شود.

مبلغ بازپرداخت ماهانه اقساط نهضت ملی مسکن از ۷ میلیون تومان شروع می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حامد عبدالرزاقی رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح‌های ملی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به مبلغ تسهیلاتی که به پروژه های نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده که در هر پروژه مبالغ متفاوتی است، مبلغ بازپرداخت هم متفاوت است و بازپرداخت ماهانه اقساط نهضت ملی مسکن از ۷ میلیون تومان شروع می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح‌های ملی مسکن و بازآفرینی شهری بیان داشت: در سال جاری از مرحله‌ای که تحویل واحدها شروع شد، مبلغ بازپرداخت اقساط حدود ۹ میلیون تومان با نرخ بهره ۲۳ درصد بود که با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار؛ مبلغ اقساط وام و تسهیلات مسکن از ۹ میلیون تومان به ۷ میلیون تومان کاهش پیدا کرد و نرخ بهره هم با کاهش ۵ درصدی به ۱۸ درصد رسید‌.

وی در خصوص پلکانی بودن بازپرداخت اقساط نیز بیان داشت: هنوز مصوبات و دستورالعمل اجرایی آن به استان ابلاغ نشده اما به محض اینکه این موضوع به استان ابلاغ شود مجموعه اداره کل راه و شهرسازی حتماً پیگیر خواهد شد که این موضوع در استان اتفاق بیفتد و متقاضیان نیز بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه