English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین خبرداد:

آئین کلنگ زنی مجتمع ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر تاکستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین از آغاز عملیات اجرائی احداث مجتمع ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر تاکستان در استان قزوین خبر داد.

آئین کلنگ زنی مجتمع ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر تاکستان
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سیدعلی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در این باره اظهار کرد: عملیات احداث مجتمع ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان تاکستان شامل پروژه ۵۰۰ واحدی است.

وی افزود: با احتساب این پروژه تاکنون در مجموع برای حدود ۹۰۰ نفر از متقاضیان در تاکستان تخصیص پروژه صورت پذیرفته است .

سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در این خصوص گفت: برای ساخت این تعداد واحد ۱.۲ هکتار زمین در شهر تاکستان تامین شده است.

به گفته وی تسهیلات بانکی برای هر واحد احداثی در تاکستان ۵۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و متوسط بنای هر واحد نیز ۸۵ متر مربع دیده شده است.

وی به مشخصات احداث واحدهای یاد شده اشاره و تصریح کرد: در تاکستان واحدهابه صورت عموما ۴ طبقه ۱۶ واحدی روی پیلوت و با تامین پارکینگ احداث خواهند شد.

هاشمی یادآور شد: ۸۸۰ نفر از متقاضیان درصف انتظار افتتاح حساب می‌باشند که با تامین زمین مورد نیاز در سال آینده برای کلیه متقاضیان شهرستان تاکستان تخصیص پروژه صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: متقاضیان موثر در نهضت ملی مسکن باید در اسرع وقت اقدام به واریز قسط ۴۰ میلیون تومانی خود کرده باشند.

سرپرست خانوار، دارای فرم ج سبز، احراز ۵ سال سکونت در محل شهر مورد تقاضا از جمله شرایطی هستند که متقاضیان نهضت ملی مسکن برای مالکیت این واحدها باید داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه