English

به همت معاونت پژوهش و فناوری صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین

در مراسمی به همت معاونت پژوهش و فناوری و با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین از پژوهشگران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین

،در مراسمی به همت معاونت پژوهش و فناوری و با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین و دکتر احمد فخاریان معاون پژوهش و فناوری واحد قزوین، معاونان، مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان، از پژوهشگران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که در سالن علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد؛ از 8 پژوهشگر برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین در سال گذشته با اهدای لوح تقدیر شد.

دانشگااه زاد قزوین

گفتنی است؛ در این مراسم از پژوهشگران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی استان شامل سرکار خانم دکتر حسنا ورمقانی از گروه هنر و معماری واحد قزوین، دکتر اسماعیل مهدی‌زاده از گروه فنی مهندسی واحد قزوین و دکتر صادق عابدی از گروه علوم انسانی واحد قزوین و دکتر سعید سیف‌زاده از گروه کشاورزی واحد تاکستان تقدیر شد. هم چنین در این مراسم از پژوهشگران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین شامل سرکار خانم دکتر اکرم شریفی از دانشکده فنی مهندسی، دکتر جمال الدین سهیلی از دانشکده معماری و شهرسازی، سرکار خانم دکتر مهدیه صادق پور از گروه علوم پایه و هم چنین از مهندس بابک محمدیان به عنوان فناور برتر با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه