English

با حضور بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

برگزاری مرحله کتبی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت

به همت کانون قرآن و عترتِ معاونت فرهنگی و دانشجویی،مرحله کتبی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت با حضور بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در سالن ورزشی امینی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

برگزاری مرحله کتبی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،به همت کانون قرآن و عترتِ معاونت فرهنگی و دانشجویی، نهاد مقام معظم رهبری و معاونت آموزشی و مهارتی، مرحله کتبی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت با حضور بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در سالن ورزشی امینی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

این آزمون در رشته‌های احکام، نماز، نهج البلاغه، سیره معصومین علیه السلام، سبک زندگی اسلامی، تفسیر قرآن کریم، پرسمان دانشجویی و صحیفه سجادیه برگزار شد.

گفتنی است؛ سه نمره تشویقی به یکی از دروس معارف اسلامی دانشجویان و اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به نفرات برتر و راهیابی به مرحله استانی از ویژگی‌های این دوره از مسابقات است.

شایان ذکر است؛ دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین، دکتر سید حسن مهدیخانی سروجهانی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی و دکتر اسماعیل مهدی زاده معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از روند برگزاری این آزمون بازدید کردند.

هم چنین به صورت همزمان این آزمون ویژه استادان در اتاق شورای سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه