English

به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

برگزاری جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر به عنوان بزرگترین جشنواره ملی آموزش و پرورش کشور

جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر (جشنواره شهید کاظمی آشتیانی) به عنوان بزرگترین جشنواره ملی آموزش و پرورش کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

برگزاری جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر به عنوان بزرگترین جشنواره ملی آموزش و پرورش کشور

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، به مدت سه روز، جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر (جشنواره شهید کاظمی آشتیانی) به عنوان بزرگترین جشنواره ملی آموزش و پرورش کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

این جشنواره با هدف زمینه‌سازی برای ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت و بهره‌گیری صحیح دبیران از نظریه‌های گوناگون یادگیری، تکنولوژی و فناوری اطلاعات و هم چنین برای محقق‌ شدن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد و معلمان در کارگاه های آموزشی که در مرکز رشد واحدهای فناور (سینتک) و سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه به اجرا درآمد شرکت کردند.

گفتنی است؛ براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سازوکار اصلی ارتقای سطح توانمندسازی معلمان است و برگزاری جشنواره " الگوهای برتر تدریس"  زمینه‌ساز ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت و هم چنین بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری میان مربی و دانش آموزان می شود. هم چنین این جشنواره فرصت مناسبی است برای معلمان که بتوانند از توانمندی افراد نخبه و شاخصی که مهارت و توانمندی خود را در مقطع متوسطه و فنی حرفه ای ارایه می کنند؛ بهره ببرند.

شایان ذکر است؛ جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر با حضور ۴۳۲ شرکت کننده از سراسر کشور از روز پنج شنبه 18 آبان 1402 به مدت سه روز برگزار و در نهایت نیز ۹۶ شرکت کننده به عنوان برگزیده انتخاب شدند. همچنین از مجموع شرکت کنندگان این جشنواره ۱۰۲ مرد و ۳۳۰ زن بودند که در بخش‌های مختلف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، متوسطه اول و دوم با هم رقابت کردند. معلمان حاضر در این جشنواره روش های تدریس خود را در مقطع متوسطه اول در سه محور، متوسطه دوم در ۱۰ محور و در بخش فنی و حرفه ای در ۱۵ محور فرا گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه