English

برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان " امنیت غذایی، فرصت ها و چالش ها " در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

هم زمان با روز جهانی غذا، کارگاه آموزشی با عنوان " امنیت غذایی، فرصت ها و چالش ها "، به همت گروه انجمن علمی مهندسی صنایع غذایی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان " امنیت غذایی، فرصت ها و چالش ها " در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،هم زمان با روز جهانی غذا، کارگاه آموزشی با عنوان " امنیت غذایی، فرصت ها و چالش ها "، به همت گروه انجمن علمی مهندسی صنایع غذایی و با همکاری مرکز دوره های تخصصی، معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی صنایع و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد؛ دکتر احمد فخاریان معاون پژوهشی و فناوری و دکتر بهروز افشارنجفی رییس دانشکده مهندسی صنایع و مکانیک ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه در خصوص جایگاه و توانمندی های این دانشگاه در حوزه تامین نیروی متخصص صنایع غذایی و وجود آزمایشگاه های مجهز برای انجام پروژه های تحقیقاتی و همکار استاندارد سخنرانی کردند.

در ادامه، مهندس حسن گرجی عضو هیات مدیره گروه صنعتی ویتانا، مهندس احمدرضا ثابت پی مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی نامینو و رییس هیات مدیره فدراسیون صنایع غذایی کشور، مهندس محسن نقاشی نایب رییس فدراسیون صنایع غذایی کشور، سرکار خانم دکتر جوادی مدیر گروه رشته صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دکتر فرجی رییس پژوهشکده صنایع غذایی و فرآورده های کشاورزی سازمان ملی استاندارد در خصوص جایگاه و وضعیت صنایع غذایی در ایران و جهان و تجربیات خود برای گسترش صنعت غذایی در کشور سخنان ارزشمندی را ارائه کردند.در ادامه، دانشجویان سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

سپس، کارگاه آموزشی با عنوان " امنیت غذایی، فرصت ها و چالش ها" با سخنرانی دکتر مجتبی جعفری عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

گفتنی است؛ این کارگاه با حضور بیش از ۱۳۰ دانشجو برگزار شد و در پایان از سوی مرکز دوره های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به شرکت کنندگان گواهی حضور ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است؛ این کارگاه هم زمان با روز جهانی غذا و با شعار " آب، زندگی است؛ آب غذا است و هیچکس را پشت سر نگذارید" در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه