English

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

برگزاری مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های شهدای گرانقدر

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، استادان، کارکنان و دانشجویان در مسجد امام رضا علیه السلام برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های شهدای گرانقدر

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، به همت کانون دانشجویی کتاب و اندیشهِ معاونت فرهنگی و دانشجویی، مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های شهدای گرانقدر با عنوان " نقش جوانان و به ویژه دانشجویان در ۸ سال دفاع مقدس " با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، استادان، کارکنان و دانشجویان در مسجد امام رضا علیه السلام برگزار شد. 

در این مراسم استاد جلال فارسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از استادان این دانشگاه در سخنانی ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی(عج)، در خصوص چرایی و چگونگی آغاز جنگ تحمیلی و دست آوردهای دوران دفاع مقدس سخنرانی کرد.

گفتنی است؛ در پایان، پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین، مسوولان با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ضمن قرائت فاتحه با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه