English

با حمایت ویژه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین صورت گرفت؛

امکان تقسیط هزینه اجاره بهای خوابگاه و تسهیل در تردد دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

با حمایت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و با تلاش و پیگیری سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی، امکان پرداخت هزینه اجاره بهای خوابگاه به صورت تقسیطی فراهم شد.

امکان تقسیط هزینه اجاره بهای خوابگاه و تسهیل در تردد دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

 

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،با حمایت ویژه دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و با تلاش و پیگیری دکتر سید حسن مهدیخانی سروجهانی؛ سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی، امکان پرداخت هزینه اجاره بهای خوابگاه به صورت تقسیطی فراهم شد. هم چنین برای تسهیل در ورود و خروج دانشجویان خوابگاه‌ها، درب جداگانه برای تردد این عزیزان از داخل شهر به دانشگاه در نظر گرفته شد. 

در راستای حل مشکلات دانشجویان ساکن خوابگاه‌های این دانشگاه، دکتر اسماعیل زینالی؛  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین در بازدیدی از محوطه خوابابگاه‌ها، دستور ساخت درب جداگانه جهت تسهیل در رفت و آمد دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها را صادر کرد. هم چنین با توجه به افزایش هزینه اجاره بهای خوابگاه‌ها مقرر شد هزینه اجاره بهای خوابگاه‌ها ویژه دانشجویان در قالب سه قسط ( قسط اول در هنگام ثبت نام، قسط دوم در پایان آبان و قسط سوم در پایان آذر 1402) پرداخت شود.

گفتنی است؛ با توجه به دغدغه ورود و خروج دانشجویان ساکن خوابگاه از داخل شهر به دانشگاه و بعد مسافت در ساعات شب و در شرایط جوی نامناسب مقرر شد؛با همکاری حوزه عمرانی و اداره حراست دانشگاه، در جایابی و استقرار واحد پذیرش و‌ انتظامات  ، درب روبروی ضلع جنوبی مجتمع تجاری این دانشگاه بازگشایی شده و دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها ، تردد راحت‌تری به خوابگاه داشته باشندکه با توجه به این امر، مشکل طولانی بودن مسیر برای این عزیزان برطرف خواهد شد.

 شایان ذکر است؛ در همین راستا به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، جمعی از دانشجویان ساکن  خوابگاه‌های این دانشگاه، برای بیان مطالبات صنفی خود با دکتر سید حسن مهدیخانی سروجهانی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دیدار کردند. وی در این دیدار، ضمن شنیدن مطالبات دانشجویان ساکن خوابگاه های پسران و دختران این دانشگاه گفت: با توجه به حمایت‌های ویژه دکتر زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و با تلاش و پیگیری‌های این معاونت، ساخت درب جدید خوابگاه جهت تسهیل در رفت و آمد و هم چنین اقساطی کردن پرداخت شهریه خوابگاه در حال انجام است.

وی افزود: دانشجویان این دانشگاه مطمئن باشند مسئولین با جدیت پیگیر رفع مشکلات آنان در شروع سال تحصیلی پیش رو بوده و هستند.

دکتر مهدیخانی در پایان با اشاره به تشکیل شورای تعامل دانشگاه و دانشجو در سال تحصیلی جدید برای ارتباط بیشتر و بسترسازی جهت بیان مشکلات صنفی از حضور فعال بسیج دانشجویی این دانشگاه به ویژه محمدرضا حیدری، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بیان مطالبات به حق دانشجویان و پیگیری مشکلاتشان تقدیر و تشکر کرد. در پایان دانشجویان به بیان مشکلات صنفی و رفاهی خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه