English

با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین صورت گرفت؛

برگزاری دومین جلسه کمیته اجرایی دهمین کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی و رباتیک

دومین جلسه کمیته اجرایی دهمین کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی و رباتیک، با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و سایر اعضاء در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه کمیته اجرایی دهمین کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی و رباتیک

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،دومین جلسه کمیته اجرایی دهمین کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی و رباتیک، با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، دکتر احمد فخاریان معاون پژوهش و فن آوری ، دکتر بهروز معصومی رئیس دانشکده برق و رایانه و سایر اعضاء در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد. 

در این جلسه که در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، ضمن تاکید بر برگزاری شایسته این رویداد علمی بین المللی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همواره میزبان شایسته ای برای برگزاری کنفرانس های علمی، همایش ها و مسابقات ملی و بین المللی بوده است  که برگزاری شایسته مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران و کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و رباتیک در سال های گذشته از جمله این افتخارات است.

گفتنی است؛ در این جلسه، در خصوص روند اجرایی و مراحل پذیرش مقاله تبادل نظر شد و اعضاء به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. هم چنین مقرر شد؛ با اطلاع رسانی مناسب، زمینه حضور گسترده محققان و پژوهشگران در این کنفرانس فراهم شود.

شایان ذکر است؛ دهمین کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و رباتیک در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود که طبق تقویم برنامه ریزی شده در این رویداد مهلت ارسال چکیده مقالات ۱۰ مهر می باشد. همانند سال های گذشته و طی هماهنگی های انجام شده مقالات این کنفرانس بین المللی معتبر در موسسه IEEE نمایه خواهد شد. هم چنین یک نمره برای هر مقاله و تا سقف دو نمره برای رساله دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته می شود. برای دانشجویان کارشناسی ارشد نیز حداکثر نمره کنفرانس در نظر گرفته می شود. با توجه به حضور اساتید، دانشجویان، متخصصان و صاحبنظران علمی و صنعتی این حوزه و فراهم سازی بستری مناسب برای تعاملات علمی، تخصصی و اقتصادی از کلیه محققان و فرهیختگان علمی و دانشجویان عزیز دعوت می شود با ارسال مقالات مرتبط به این کنفرانس و اطلاع رسانی این رویداد به سایر دانشجویان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد علمی بین المللی مشارکت فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه