English

در حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست دانشکده بین المللی واحد قزوین

در مراسمی با حضورسرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، دکتر محسن خون سیاوش از اعضای هیات علمی گروه علوم پایه این دانشگاه به عنوان سرپرست دانشکده بین المللی واحد قزوین منصوب و معرفی شد.

انتصاب سرپرست دانشکده بین المللی واحد قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،در حاشیه جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان که در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد؛ دکتر اسماعیل زینالی؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین، ضمن قدردانی از زحمات دکتر وحید بیگدلی راد در دوره تصدی دانشکده بین الملی این دانشگاه تقدیر و برای دکتر محسن خون سیاوش از اعضای هیات علمی گروه علوم پایه این دانشگاه در سِمت سرپرستی دانشکده بین المللی واحد قزوین آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دکتر زینالی در این جلسه خاطرنشان کرد: خوشبختانه امور بین‌الملل این دانشگاه در سال گذشته رتبه برتر کشور در خصوص کسب رضایت از دانشجویان خارجی را به دست آورد که جا دارد از زحمات دکتر بیگدلی راد و همکاران این حوزه تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به دانشجویان خارجی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین جزو واحدهای برتر در زمینه جذب دانشجویان خارجی بوده است و امیدواریم در کنار کار فرهنگی و شناساندن فرهنگ غنی کشورمان به این عزیزان، بتوانیم از این دانشجویان به عنوان سفیران انقلاب اسلامی بهره ببریم.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر بیگدلی راد و آرزوی موفقیت و سربلندی برای دکتر خون سیاوش، با اشاره به فرامین امام (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش صدور انقلاب اسلامی به منطقه و جهان خاطرنشان کرد: باید با ایجاد تعامل با نهادهای مربوط در کشور و استان، روند افزایش دانشجویان خارجی و تربیت آنان به عنوان سفیران انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

در ادامه، دکتر محسن خون سیاوش سرپرست جدید دانشکده بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر زینالی اظهار داشت: امیدواریم با حمایت‌های دکتر زینالی، معاونان، مدیران این دانشگاه و تلاش‌های پرسنل دانشکده بین الملل از نظر کمی و کیفی فعالیت‌های این دانشکده را ارتقاء بدهیم. و در این راه حتما از تجربیات دکتر بیگدلی راد بهره‌مند خواهیم شد.

وی در پایان برنامه‌های خود را برای ارتقای بیشتر دانشکده بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ارائه کرد.

سپس، دکتر وحید بیگدلی راد رییس سابق دانشکده بین المللی واحد قزوین ضمن تشکر از حمایت‌های بی دریغ دکتر زینالی و مدیران این دانشگاه، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده این حوزه را ارائه کرد.

در پایان، با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین با اهدای لوح و هدایایی از زحمات دکتر بیگدلی راد تقدیر و تشکر به عمل آمد و هم چنین حکم انتصاب دکتر خون سیاوش به وی اهداء شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه